Pazar, Ağustos 16, 2009

Anlaşma Sağlandığı Öğrenildi


Güle güle demiştik, tekrardan hoşgeldin diyelim. En iyi transferimizdir açık ara. Önder-Bilica ikilisi ciddi manada S.O.S veriyor diye yazıyorduk hanidir. Tandığımız, bildiğimiz, güvendiğimiz bir ismin defansın göbeğine monte edilmesi en makul hareket olurdu. Zaten Lugano da bu takımı ve Süper Lig'i yeterince iyi tanıyor. Taraftarın gönlündeki yeri de ayrıdır. O bakımdan da müthiş bir haberdir Fenerbahçeliler için.

Ayrıca Daum dönemindeki duran top üstünlüğünü hatırlarsak; Alex-Lugano işbirliğinin, ölü top organizasyonlarından daha çok gol anlamına geleceği öngörüsünde bulunmak yanlış olmaz herhalde.

Şimdi 6+2 krizi gündeme gelecek. Kişisel fikrim, Deivid ve Cristian ikilisinin yedeğe çekilmesi yönünde. Deivid'in oynadığı bölgede Kazım ve tam olarak fit duruma geldiğinde Özer denenebilir. Hatta Özer ilk tercih olursa daha mutlu olurum. Özer'e güvenim ve kendisinden beklentim hayli fazla. Fiziksel olarak ikinci yarı düşen rakiplere karşı, yine ikinci yarı oyuna girecek Deivid de daha etkili bir silah olacaktır diye tahmin ediyorum.

Cristian yeni geldi, ne işi var kulübe diyebilirsiniz belki, lakin şu anki görüntüsüyle Cristian'ın öyle pek ilk onbir elemanı gibi durmadığını belirteyim. Umarım ben yanılırım. Selçuk o mevkide daha doğru bir tercih gibi durmakta şimdilik.


Gelelim başlığa. Haberi alır almaz resmi siteyi açtım. Kullanılan dil garip geldi. "Uruguaylı oyuncumuz Diego Lugano ile anlaşma sağlandığı bildiriliyor", yazıyordu. Gülesim geldi. Haberi giren kişiler rivayet misali girmiş cümleleri. Sanki bilgisayarın karşısında otururken birden bir yerlerden haber geliyor, "Lugano'yla anlaşılmış deniyor" şeklinde, haberleri giren arkadaşlar da bu rivayeti "Uruguaylı oyuncumuz Diego Lugano ile anlaşma sağlandığı bildiriliyor" diye sunmuşlar Fenerbahçe taraftarına.

Bir an için kendimi Fotomaç, Fanatik vs. okuyor gibi hissetim ne yalan söyleyeyim şimdi. Neyse, adamımız Lugano döndüğü için mutluyuz özetle.

10 comments:

Adsız dedi ki...

resmi site 3. şahıslar tarafından yönetilen bir site havası veriyor, kurumsallaşma outsourcing i de beraberinde getiriyor :D

deniz dedi ki...

resmi sitede daha önce de bu tür gariplikler yer aldı. resmi sitenin editörü oldukça başarılı bu konuda. resmi açıklama yapıyor ama fotomaç ağzı kullanıyor. ilginç cidden

GÜRAY İŞDAŞ dedi ki...

bu blogu devamlı takip ederim.Yalnız değil mi ki Selçuk daha iyi dediniz,artık gerek yok buraya gözatmaya...kolay gelsin....

Adsız dedi ki...

Fenerbahcenin hazmetme kapasitesi emre belezoglu, mehmet topuzdan sonra lugano transferiyle gittikce genisledi. Bir oyuncu bir takima ancak bu kadar kucuk takim muamelesi yapabilirdi.

Unknown dedi ki...

selçuk ile christian arasında epey bi fark var,selçuk doğru hareketi yapana kadar 5sn.düşünüyor,dönüyor,bakıyor etrafına,sonra karar veriyor.christian daha çabuk.topu daha olumlu kullanıyor.mücadele olarak da kendine daum ile birlikte geliştireceğini ve daha çok ısıran bir adam haline gelebileceğini düşünüyorum.defansta nerede duracağını biliyor,sezileri kuvvetli bir topçu.

Ortega dedi ki...

GÜRAY İŞDAŞ,

Okuduğumuzu anlayalım; şu anki haliyle dedim. Yani Sivasspor maçından önce yaptığı maçları kapsayan bir yorumdu bu.

Dün gece Cristian oldukça iyiydi. Topu oyuna sokma konusunda hala zaafları var ama kesici yönüyle oldukça başarılı buldum.

Gördüklerimi söylüyorum ve bu ülkede futbolu en iyi ben yorumluyorum gibi bir iddiam yok. Hatta blogu uzun süredir takip ediyorsanız madem, iyi bilirsiniz ki sanılanın aksine futbol yazmak konusunda öyle piyasada yazıldığı çizildiği gibi çok iyi olmadığımı da söylemişimdir.

Son olarak..e güle güle, ne diyeyim başka?

varol döken dedi ki...

cristian dün çok iyiydi ortega, çıplak gözle sen de sevdin sanırım... ve benim andre santos'um, merdivenlerden yuvarladı beni:) bence yedek, deivid ile carlos olur tuncay gelirse... ben gerçi önder'i severim, lugano önder derim ama öyle ısrarlı yazıyorsunuz ki birader önder kötü diye (alper öcal özellikle) ben de kendimden şüphe duyar hale geldim:)

onu bunu bilmem arkadaş eğer benim gibi adam dün 90 dakika merdiven kenarında oturmadan maç izlediyse bu fener'de bir şey var demektir:)

not: yorumlar neden ayrı pencerede açılmıyor artık, böyle çok zor oluyor...

Ortega dedi ki...

Cristian'ı dün ben de beğendim. Kesici yönü hoşuma gitti doğrusu. Çok mühim zamanlarda pozisyonları iyi timing'le önledi hakikaten. Dikine oynama adına Cristian'ı başarılı bulanlar olmuş. Ben buna katılmıyorum ama. Muhtemelen Maldonado sonrası etkisinden kaynaklanıyor bu yorumlar :D

Yoksa Cristian'ın o konuda alacağı daha çok yol var gibi. Bu sebeple zaten onu eleştirenler, "etliye sütlüye dokunmayan imajı" var diyorlar.

Bu arada yorum olayı hakkında yalnız değilsin. Bu konuda bayağı eleştiri aldık. Ayar çekeceğiz gibi duruyor. Ben açıkçası bu teknik işlerden hiç anlamam. Sağolsun arkadaşlar yardım ediyor. Onlara da açacağım bu konuyu. Bu hafta içerisinde gerekli ayarlamaları yaparız.

Maç yazısı da yazmak istiyorum ama şu an çökme emareleri olan bilgisayarımla boğuşmaktayım. Maç yazısı nerede hani? diyen okurlara bir cevap olsun buradan.

Fabio Luciano dedi ki...

andre dos santos golü atınca aklıma ilk nedense varol döken geldi dedim yıkmıştır stadı ama kendini yıkmış:)

cristian'ı çok beğendim ama dediğnize katılıyorum.maldonado'dan sonra lampard gibi geliyor adam.

ama maçın en iyisi idi bence.hakkını verelim.

vee..

çok iyi olacak gibime geliyor bu sezon.lugano da geldi hazır.

ben de seviyorum önder'i ama işte nedense hep varol döken'e katılıyorum aga:)

Gürkut Gürsoy dedi ki...

resmi sitede haber giren kişi gazetelerin son dakika haberlerini copy paste yapıp çok yorulduğundan okumaya fırsatı olmuyor. resmi site kesinlikle en itici kulüp sitesi.