Cumartesi, Ağustos 15, 2009

Çok Güldüm


Uykum kaçmış. Nette dolanıyorum öylesine. Bir ara Antu forumlarına baktım. Tribün bölümünde konuşulan konuları inceliyorum falan. Ne alakaysa, "Futbolcumuz Ali Bilgin...sadece futbolcumuz (mudur) ???" başlıklı bir konu gördüm.

Allah Allah.. Bu konu başlığının burada işi ne ki? diyerekten daldım konuya. Daha sonra konuya açan arkadaşın, Ali Bilgin'in Fenerbahçe formasını neden giydiğini sorguladığını gördüm (ki ben de aynı şeyi düşünmüşümüdür hep, hatta "Ali Bilgin'i ben olsa halı saha maçına çağırmam" şeklinde ifade ederim fikrimi). Haklı tabii arkadaş.

Efendim neyse, daha sonra her forumda olduğu gibi birisi çıkıp, "Bu konuyu yanlış yer açmışsın. Futbol forumuna açsaydın keşke" demiş. Bunun üzerine hemen şöyle bir yanıt gelmiş;

"Söz konusu Ali Bilgin olunca, futbola gitmemiş arkadaşın eli.."

Gece gece iyi güldüm buna. Allah da sizi güldürsün arkadaş, ne diyeyim.

6 comments:

Olympian dedi ki...

bu herifin fenerbahce de kalmasi bir yana, hala oynatilabiliyor olmasi harbiden kulup tarihinin en acayip olaylarindan biri.

alperensaylar dedi ki...

gece gs li arkadaşla konuşuyordum, dedim sabriye çok laf ettik allah da bize ali bilgini verdi diye, üstüne de bu:)

Zak dedi ki...

Bugün de yabancı kontenjanıyla ilgili 'Sizce kim kesilmeli?' diye başlık açılmış. Birisi yazmış: "Carlos'u keselim, iyi et çıkar" :))

kutay dedi ki...

antalya'da iyidi bu çocuk ama 2006-07 sezonunun son haftasında çok ah oldu böyle oldu. ben buna yoruyorum..

Tuğberk dedi ki...

gece gece bende bloglarda dolanırken kendi yazdığım şeyi bulmak enteresan oldu..

ne mutlu güldürdüysek : )

FASLI dedi ki...

Fenerbahçede ki en akıllı futbolcudur kendisi. İstanbulda en güzel evlerde yaşıyor, manita yapıyor, bir sürü para alıyor, arabası var, mekanların en güzeli onun, haftadan haftaya tv lere çıkıyor... liste uzayabilir... e daha ne olsun :)