Cumartesi, Ağustos 23, 2008

Canadian'dan Mesaj

Canadian'ın (Ercan Abi) Fenerbahçe tribünlerinin dünü ve bugünü anlatan müthiş kompozisyonunu herkes görmeli, okumalı diye düşünüp bloga taşımıştık malum. Hala okumayan varsa şiddetle öneririm, es geçmemelisiniz. Gönül verdiğiniz renk her ne olursa olsun, o yazıyı okumalısınız bence..

Gelelim şimdi neden bu mevzuyu tekrardan açtığıma. Ercan abi oraya bir yorum girmiş. Neden yazdığını açıklamış, okuyan eden herkese teşekkürlerini iletmiş. Bu kısmı da ayrı bir başlık altında değerlendirmemiz gerek diye düşündüm. Kusurumuz varsa affola..

Tekrardan Ercan abiye şükranlarımı sunuyorum bu arada..

***


gun be gun taraftarlik kavraminda yitirdiklerimizi gordugumde yazmak elzemdi. soyleyeceklerim vardi ve oldukca duygusal ve kizgin bir animda kaleme aldim yaziyi. bir nevi bireysel isyanimdi bu yazi. artik benim degil hepimizindir.

ortega'nin blogu vesilesiyle basta buradaki her renkten taraftara ve sonrada izin isteyip bu blogda yayinlayan ortega kardesime tesekkur ederim.

gun renk ayrimaksizin yitirdigimiz degerlere sahip cikma gunudur. bugune bana yarin baska renklere sevdalanmis taraftarlarin basina gelmesi kacinilmaz olan endustriyel futbol kabusuna karsi bir nevi ruyadan silkinis olduysa yazim ne mutlu bana.

destek veren herkese tekrar tesekkur ederim.

saygilarimla,

canadian (of etobicoke,ontario)

1 comments:

Adsız dedi ki...

Mrb Ercan Bey..Ben bir Gs taraftarıyım ve Adıyaman'da oturuyorum...Yani oyle Tribünle içli dışlı degilim sadece televizyondan macları seyreden bi taraftarım...Bu konuya sadece gazete ve tvlerden bakıyorum ve dıstan gorunen taraftarın haklı oldugu zaten mevcut yonetiminde bu ilk vukuatı degil.(Gecen seneki Esenler-Genc Fb olayınıda dusunnce) Ancek burda rakip takımların taraftar gruplarınıda elestirmek isterim..Onlarında (Ultraslan ve Carsı) sizlere destek vermesini beklerdim..Hatta turkiye sınırlarında hayal olacak ama deplasman da oyananacak derbiler icin Şükrü Saraçoğluna giremeyen taraftarları kendi statlarının Misfir takım tirübünlerinde yer ayırarak davet etmelerini beklerdim...Ama sanırım biraz fazla sey bekliyorum..Sadece bi kınama bile gelse su sartlar altında yeter sanırım...Saygılar..