Salı, Mayıs 27, 2008

Yavaş Gel Marca!

İspanyolcayı gazete okuyacak kadar anladığımı söyleyemem ama insanın, haber başlığındaki isimleri ve rakamları anlamak için çok iyi İspanyolca bilmesine gerek yoktur herhalde..

Önce bir Marca'ya baktım, United'ın Ronaldo için 50 milyon euro + Robinho, Ramos ve Diarra'yı isteyeceğini yazıyor..Acep yanlış mı anladım diyerek, İngiliz basınına baktım, onlar da Marca'dan almışlar haberi, aynen kopi-pest yapmışlar..

Real'e transfer için gazı vermeleri normal, Ronaldo dedikodusunu diri tutup, kafa karıştırmaları da bu işin raconudur ama bu sefer feci abartmışlar..Ohannes denir ancak buna..

Robinho'nun bu haberle ilgili yorumu sorulduğunda, "Duymadım ve duymak istemiyorum..Ronaldo bu yaz gelmez" şeklinde yorum yapması da ayrı bir komedi..

Not: Transfer gerçekleşirse, "Al sana kapak Ortega" şeklinde esprilere hazırlıklı olmalıyım tabii..

Not(2): Düzeltme için "Garrincha" ve "Alptug"a teşekkür ederim..

5 comments:

Gökçe dedi ki...

Bu Real'in gozden cikardigi degil Man U'nun talep ettigi rakam diye anladim ben de olmayan Ispanyolcamla ama???

Adsız dedi ki...

Ben bunu Real gözden cıkardı degil de Manu talep etti diye duymustum. Ama sanmıyorum böyle bir transfere razı olacagını Realin özellikle Ramosu bırakmalarına ihtimal vermiyorum.

Ortega dedi ki...

Doğrudur..Dediğim gibi İspanyolcam çok kötü :)

Adsız dedi ki...

millet babelfish kullanıyor birader..bütün blog yazarları kullanıyo aşağı yukarı..çarpık tercümeleri yazdıkları beli :) sen de kullansan ölür müsün? illa kendin anlamaya çalışacan diy mi :)

Adsız dedi ki...

ya ronaldo iyide bu kadarda etmez be hadi diarra artik 50 milyon euro felan tamam gec (lan nasil gec dile kolay 50 milyon euro) birde uzerine ramos ve robinho?? saka gibi