Pazartesi, Mayıs 26, 2008

26 Mayıs 1984

26 Mayıs 1984 Cumartesi günü akşam 8 sularında (hastasıyım bu sularında lafının) , şirin vileyetimiz Manisa'da dünya'ya gelmiş bu blogun yazarı (daha önce farklı boyuttaydım), yahut Ortega rumuzuyla tanınan ademoğlu da diyebiliriz..Görüldüğü üzere rahatına düşkün bir kişilik olduğu, hem doğduğu aydan, hem de vakit olarak akşam serinliğini tercih etmesinden anlaşılmakta..

Fazla söze gerek yok..iyi ki doğdum mu?bilmiyorum ama bu diyarı terk ettikten sonra, iyi hatırlanmak için atmaktayız her adımı, almaktayız her nefesi..

21 comments:

dinipro dedi ki...

Nice yıllara kardeşim . Ömrünün Fenerbahçe şampiyonluklarını kutlayarak geçmesi dileğiyle ...

Flying Dutchman dedi ki...

Kendi doğum gününü kutlayan adam ilk kez görüyorum, bu kadar megalomanlık olmaz :)


Sayın İngilizin dili ve edebiyatını okuyan ama futboluyla daha çok ilgilenen, Aslında futbolu ve Fenerbahçe'yi çok seven, sinemaya ise bayılan, tüm bunların arasında ise, sadece kadınlara ve kadınlara aşık olmakla meşgul olan Ortega bey doğum gününüzü kutluyor o kenardaki profildeki 23'ü 24 yapmanızı rica ediyorum.

Ömer dedi ki...

Diger tarafinda iyi karsilanmayi tercih ederim kardesim :) , yemisim dunyayi..

Dogum gunun kutlu olsun,nice mutlu yillara hep birlikte insAllah.

Donnie Brasco dedi ki...

doğum günün kutlu olsun hocam
nice sarı laci yıllara :)

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Ortegacıım.

firat selcuk dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun, nice mutlu yıllara.. ama sampiyonluk dileklerinde bulunamıyorum ben, lacivert yerine kırmızı olanımız sampiyon olsun :)

saka bir yana, yazarı koyu bir fenerbahceli olmasına ragmen bir blogu boyle takip edecegimi dusunmezdim.. umarım uzun yıllar devam edersin boyle keyifli ve dolu seyler yazarak..

Semt Aşığı dedi ki...

Nice senelere bol yazılı inşallah.Blog kurarken sizdende feyz aldık hakkınızı helal edin :)

ferdinand dedi ki...

Nice yıllara Ortega, durmak yok yazmaya devam:)

Taylanov dedi ki...

Tebrikler hocam. İyi ki doğmuşsun :)

kartalsafa dedi ki...

mutlu yıllar kanka, beraber nice yıllara.

Mucoid dedi ki...

bende fanatik bir fenerbahcelinin blogunu takip edeceğimi hiç düşünmezdim..nasip işi bunlar..:D

nice sağlıklı yıllara abi..

oguzmania dedi ki...

Tebrik ederim ,nice senelere...

Roy Keane dedi ki...

Yok yok iyi ki doğdun abi. Hep ebraber nice yıllara!

B. dedi ki...

nice sarı-laci ve Mélissa Theuriau'lı günlere Ortega:)

biggins dedi ki...

Nice yıllara kardeşim. Sağlık ve mutlulukla..

mrcool dedi ki...

şimdi kutlasam ayıp mı olur, yoksa kutlamasam mı ayıp olur diye düşünüyorum, ama bir daha düşündüm sonra ayıp dediğin yorgan altında olur sözü aklıma geldi. :p
mutlu yillar

Adsız dedi ki...

alan huttton'sın nice mutlu yıllara. doğum günün kutlu olsun!

forza pascal chimbonda

Derda KASAL dedi ki...

nice mutlu yıllara ey şanlı sıpa ortega :)
bir ara kutlama törenini yaparız :)
şimdi çalış vizelerine

Unknown dedi ki...

nice yıllara

İlker Yılmaz dedi ki...

iyiki do�dunuz. ilgiliyle takip ediyoruz sizi.

efecantekin dedi ki...

doğum günün kutlu olsun ortega..
nice sarı-lacivert mutlu senelere, sevdiklerinle birlikte..