Cuma, Mart 05, 2010

Rıdvan Dilmen #6


Herkesin bir çocukluk kahramanı vardır, senin kahramanın kimdi? sorusuna verdiğim cevap Rıdvan Dilmen'dir.

Herkesin çocukluğunda sokak aralarında top oynamışlığı vardır ve top oynayan her çocuk o maçlarda hayran olduğu futbolcu olur, onun adını haykırır her hareketinde, peki sen kim olurdun? sorusuna verdiğim cevap da Rıdvan Dilmen'di.

Blogdaki Rıdvan Dilmen başlıklı ilk yazımdan, yani kendimden bir alıntı yapayım;

"...Rıdvan demek Fenerbahçe demekti o yıllarda. Sanırım Fenerbahçe'nin rakip takım taraftarlarınca en çok sevilen oyuncusuydu Rıdvan. En sevdiğim sayı 8. Geçenlerde bunun sebebini düşündüm, ilkokulda aşık olduğum kız, en sevdiğim sayıyı sormuştu. Ben önce "seninki kaç?" dedim. 8 olduğunu söyledi. Ben de 8 dedim akabinde...ama o 8 demese bile 8 derdim yine. Rıdvan'ın numarasıydı çünkü..Sevilmez mi hiç?"

***

Yandaş medya Papazın Çayırı'ndan "aethewulf" çok güzel bir Rıdvan yazısı yazmış. Bir garip oldum okurken. Sonra da kendi kendime "hay şansıma sokayım arkadaş" dedim. O kadar gittim şu Ntv Spor'a, bir kez bile Rıdvan Dilmen'i orada görüp, iki dakika da olsa muhabbet etme şansım olmadı. Bir de bana "şanslı" derler. Böyle şans mı olur lan?

foto: Google


0 comments: