Cuma, Mart 05, 2010

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #23


* "Fenerbahçe eğer Ariel Ortega'yı transfer edebilirse, gider ben de Fenerbahçe stadında onu izlemek için kombinemi alırım". İhsan Kalkavan

* Bu serinin 23. sayısında Ortega'ya selam etmeseydik, olmazdı. Bu arada İhsan Kalkavan yukarıdaki sözü söyledi ama bildiğim kadarıyla sözünü tutmadı.

* Bugün okuduğum ve belki de bugüne değin okuduğum en eğlenceli blog yazısını buradan paylaşmak isterim. Uçan Hollandalı'nın blogundaki "Top 10 Blogger Klişesi (Bol Capsli)" yazısını okumanız tavsiye edile. Klişe ve blogger kelimeleri yanyana gelir de el burrito efendi o listede yer almaz mı? Yer alır tabii. Hem de liste başı olarak. Tespitler on numara tabii. Ahanda yazı burada.

* "Dikkatimi Çekenler" köşesiyle ilgili bazı sorular gelmiş. O köşeye bir müddet ara verdim. Bu ara ne kadar sürer, o konuda şu aşamada bir tahmin yapmak güç.

* Almanya, ekonomisi zor günler geçiren Yunanistan'a, "adaları satın" önerisinde bulunmuş . Bu öneriyi yaparken herhalde talip olma durumu da vardır. Şimdi Yunanistan adalarını Almanya'ya satsa, o adaları biz de satın almış olur muyuz? Almanya yenilince yenilmiş sayılıyoruz ya, bi kez de kazandıklarında onlarla birlikte biz de kazanmış sayılalım. Olma mı?

* İsrail devletine "van minüt" çıkışı yerindeydi ama daha sonra benzer mevzularda "van minüt" diyemezsen (misal Darfur Kasabı El Beşir meselesi), o zaman senin samimiyetini sorgularım aga!

* Her gece yatmadan önce inancınıza göre şu şekilde bir şükür cümlesi kurun, "çok şükür halime, bu dünya'ya Yılmaz Özdil olarak gelmek de vardı". Bunun üzerine çok rahat ve huzur dolu bir uyku çekeceksiniz. İnanın bana.

* Feysbuk'ta, "Alex Guiza'ya kafa göz dalsa ben de yardıma giderim diyenler... " adıyla grup açılmış. Sen girersen, ben de girerim Alex.

* Geçenlerde bir kanalda ana haber bültenini izlerken, ani bir gelişme varmış gibi yayını kestiler. Daha sonra Manga'nın Eurovision şarkısı yayınlandı. Olaya gel!

* "Altın rehber" görmeden, kullanmadan geçen çocukluk çocukluk değildir.

* Zenginin malı züğürdün çenesini yorsun: TMSF’ye bağlı olan Cine-5’te ekrana çıkan Mehmet Altan’a her ay eski parayla 50 milyar ödeniyormuş. Bi de şunu da yeni duydum Tayfun Talipoğlu’da çalıştığı kanaldan yine eski parayla aylık 60 milyar kazanıyormuş. E güzel.

* "Kafası güzel sanatlar fakültesi" bence on numero espridir. Her daim tebessüm ettirir.

* Hayatımda yaptığım ilk savunma mekanizması mahalle maçlarının meşhur "adamın gol diyor olm" repliğidir herhalde.

* Böyle bazı bloglardan, sitelerden falan söyleşi teklifi geliyor ara sıra. Kendimi promosyon çalışması modundaki şarkıcı, türkücü tipler gibi hissediyorum. Garip bir duygu, ve bu da benimle yapılan en son söyleşi.

* Yağmurlu havada oynanan maçlarda tüm futbolcular ıslandığından, sahadaki her futbolcu sanki sonuna kadar mücadele ediyormuş izlenimi oluyor.

* Son dakika: Fenerbahçe Spor Kulübü bugün medyada yer alan hiçbir haberi resmi sitesinden yalanlamayarak herkesi şaşırttı. (Zaytung'a özen de gel...)

* Vedat Özdemiroğlu'ndan 24 ayar: "...Gazete kapatıp yazarı hapse yollayan darbeciler siyasal güç kullanırdı, siz bu zorbalığın ekonomik versiyonu olmayı içinize nasıl sindirebiliyorsunuz? Eleştiriye cevap verilir, insanın zihni ve görüşü vardır, eleştiri yasaklanmaz. Demek ki İmam-Hatip'te değil, Kuleli'de okumuş olsaydınız, darbe planları yapanlardan biri de siz olacaktınız!..." (Uykusuz'daki köşesinden)

* Buradan bazı arkadaşlarıma sesleniyorum. Ya msn'e ya da facebook chat'e çağırıyorsunuz beni. Desem ki bu gece nostalji yapalım, icq'da buluşalım, hiçbiriniz gelmezseniz herhalde.

* Her zaman dediğim gibi, benim adım da Zoltan Gera olsaydı, bugün öğretmen değil, ben de onun gibi futbolcu olurdum.

* Blogger demek de garip geliyor bir yandan. Bakkalcı gibi.

* "Gözlerde yaş yoksa, ruh gökkuşağına sahip olamaz". (Kızılderili atasözü)

4 comments:

sukullaci dedi ki...

en iyisini en sona saklamışsın, beğendim + rep

Kasux dedi ki...

ne mangaymış be arkadaş

GÜRAY İŞDAŞ dedi ki...

Sevgili Ortega;İhsan Kalkavan'ın yaptığı yorumdan,daha fazlasını söyleyen birisini seninle paylaşmak isterim.Bu kişi Fatih Altaylı.Alex'in takımızıa transfer olacağı söylentilerinin başladığı sıralar Hürriyet Gazetesi'nde yazıyordu.Kendisi''Fenerbahçe yönetimi kamuoyunu yanıltıyor,Alex Trükiye'ye gelmez,gelirse köpek gibi havlarım''demişti.Tabi ki bu yorum da necip Türk basınındaki her sallama olarak yapılan yorum gibi havada kalmış vekaynayıp gitmişti.Sevgiler...

Zak dedi ki...

Ben onu şöyle biliyorum; 'Gözler yaşarmadıkça gönülde gökkuşağı oluşmaz'.

Gazali'ye ait.