Cuma, Mart 26, 2010

Atkımı Elleme!

Atkısını çıkaranın...

9 comments:

axel dedi ki...

çıkartmaya çalışanın...

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Süper olmuş. Atkı :Kimliktir,şereftir,namustur,Fenerbahçeliliğin gereğidir herşeydir. Atkısız kimse olmucak zaten orda.korkmuşlar sahamız kapanır diye,vah zavallılar.

FatihE dedi ki...

Galatasaraylıyım ancak sizi destekliyorum. Atkı taraftarın sembolüdür. Tribün güzelliğidir.
Bence de çıkarmayın. Ve kendi adıma buyrun hoşgelin diyorum.

Ama, sallanyuvarlan arkadaşıma katılmıyorum. Bu konunun korkmakla, Galatasarayla alakasını çözemedim. Zira, atkı ve benzeri şeyler üzerinizde olmayacak diye Fenerbahçe resmi sitesinin bildiri yayınladığını biliyorum.
http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=19077

Bu kadar körü körüne nefret duymanın gereğini anlamıyorum.

Kasux dedi ki...

niyekine?

BT dedi ki...

Güzel adamsın Ortega:)

varol döken dedi ki...

konuya vakıf olamadım?

varol döken dedi ki...

tamam şimdi oldum...

çözüm basit, maça gidecek taraftar çırılçıplak gidip sadece atkı taksın...

Ömer dedi ki...

Stad Inonu sanki..

Erdal Güngör dedi ki...

Pankart asma,meşale yakma,tezahürat yapma,bayrak sallama,şimdi de atkı takma.

Kahrolsun endüstriyel Futbol !