Perşembe, Şubat 18, 2010

Magnumla Mı Vurdular?

1998 Dünya Kupası Çeyrek Final'inde Hollanda ve Arjantin eşleşmiştir. Maçta bir pozisyon sonrası Jaap Stam'in diz darbesiyle yerde kalan Ariel Ortega sinirini Hollanda kalecisi Edwin van der Sar'dan çıkartmak ister.

İnsan sevdiği kişiyi her koşulda savunur. Maçı izlerken bu hareketin ardından bulunduğum ortamda herkes Ortega'ya sallıyordu, ben ise onu savunma derdindeydim. Bugün hala onu savunuyorum. Bir anlık öfkeyle bazen kendini kaybedebiliyor insan. Hangi birimiz bu hataya düşmedik ki? Hem zaten Van der Sar'ın tepkisi de çok abartılı olmuş. Magnum'la mı vurdular?

foto: Getty Images

5 comments:

steven_stiffler dedi ki...

Ortega'nın duruşuna kurban.Hâla içimde bir uktedir hakettiği yerlere gelememesi.

Hee bir de,GettyImages'dan logosuz nasıl foto aldın ? Müthiş fotoğraflar var da logolu olduğu için arşive alasım gelmiyor.Görmüşken sormamak olmaz :)

Ortega dedi ki...

Fotoğraf Independent'ın sitesinde var. Oradan kaydettim aslında. Altına fotoğrafın "Getty Images" imzalı olduğunu belirtmişler. Ondan böyle bir not düştük biz de :)

varol döken dedi ki...

ortega, hak ettiği yere gelmiştir... bundan büyük sevgi mi olur, adamın bizde elle tutulur bir başarısı yok ama benim için hala en büyük!

bizim ortega da hak ettiği yere geldi bi gediz tribününe gelemedi:)

Ortega dedi ki...

Buradan Emniyet teşkilatına selamlarımı iletiyorum :)

Major dedi ki...

bu adam fenerbahçe'de oynadı be..