Çarşamba, Aralık 16, 2009

Fotoritim'deki Umut Sarıkaya Röportajı


e-Fotoğraf Dergisi (e-Photo Magazine) Fotoritim'den Şebnem Evren, Kasım 2009 sayısında Uykusuz dergisi çizerlerinden, hayranı olduğumuz Umut Sarıkaya ile bir röportaj gerçekleştirmiş. Ciddi mevzular konuşulduğu bir röportaj olmuş tabii. Umut Sarıkaya'yı seven herkesin bu röportajı okumasını tavsiye ederim.

"...İnsan bir yazarı-çizeri kendine çok yakın hissettiği için seviyor. Genelde arkadaş olabilirim herhalde ben bu adamla diye düşünebiliyor. Bize elma yollamışlardı mesela Amasya'dan. Hiçbir gazete yazarına herhangi bir çıkarı olmadan kimse elma yollamaz. Dur, Oktay Ekşi'ye elma yollayayım demezsin. Okur seninle arkadaş olmak istiyor. Tek olayı bu aslında..."

Umut Sarıkaya: Bir Uykusuz adlı röportaja buradan ulaşabilirsiniz.

***

Ayrıca bir de yüzsüzlük yapayım, ne de olsa kendi blogum değil mi arkadaş? Mutlak Gol Pozisyonu blogundan Oğuz Öztürk benimle röportaj yapmak istediğini söylemişti. Olur dedim. Ve gönderdiği soruları cevapladım. Röportaj bugün MGP blogunda yayımlanmış. Okumak isteyen olursa, buradan buyursun...

3 comments:

scugnizzi dedi ki...

sizin röportaj gayet iyi olmuş. :)

varol döken dedi ki...

ben colalı jelibonumu isterim arkadaş... akşam maça getir ortega, nazlı da buluşalım:)

güzel şeyler bunlar, neden okuduğumuzu anlıyoruz, güzel oluyor...

samimiyet yazının anahtarıdır (her boku aforizmayla bitirmek moda ya:)

adını sen koy dedi ki...

bana bir özür borcun olduğunu hatırlatmak istedim ortega. bu blog bir çocuk ve biz bu çocuğu aldık büyütüyoruz.

yollarıma taş koyma!