Salı, Kasım 03, 2009

Dani Güiza



Güiza'yı düğünümde oynatmam!

8 comments:

Arkhe dedi ki...

Ben de bunu koymuştum. :)

http://stereocipolla.blogspot.com/2009/06/fenerbahce-ve-guiza.html

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Papazin Cayiri acilisi yapmisti bugun Guiza videosuyla, bu da tuzu biberi oldu valla :)

dugenci dedi ki...

Oyun çok gerçekçi olmuş...

Unknown dedi ki...

tek kelimeyle super!

steven_stiffler dedi ki...

http://stiff1907.blogspot.com/2009/06/dani-guiza-pes.html

Burada olmalı :)

varol döken dedi ki...

lan bunun aynısını yaptı ya bu hafta kayseri maçında... top topuğunda kaldı hani... bu oyunları çok acayip insanlar yapıyor, geleceği gördüklerinden şüpheleniyorum... blog yazan arkadaşlar bu konuya eğilsin, bu oyunları yapan arkadaşları paketleyip türkiye'ye getirsin...

lütfen!

Jordan dedi ki...

bildigin Guiza iste:D

Ortega dedi ki...

@varol döken,

Bana sürekli Güiza'yı savunan arkadaşlara, Kayserispor maçındaki o pozisyon sonrası itinayla hazırladığım şu mesajı çektim;

"Güiza orada topu ayağında dolaştırıp rakip defansın ve kalecinin kafasını karıştırmasıydı, Baroni'nin o golü gelmezdi di mi?"