Perşembe, Ekim 08, 2009

Gavurun Kim Kardashian'ı Varsa, Bizim de Natalin Avcı'mız Var!


Natalin Avcı adında bir hatun kişi varmış. Kendisini, Sports Illustrated'ın Ron Artest röportajı için verdiği pozlardan tanımış olduk. Daha sonra kimdir bu hatun kişi diye takip edelim dedik. Soyadından da anlaşılacağa üzere, Natalin Avcı Türk asıllı bir mankemiş. Antakya yöresinin yemeklerine falan bayılırmış hatta.

Natalin Avcı internetle bayağı içli dışlı bir isim. Twitter, mwitter aklınıza ne geliyorsa çoğunu kullanıyor. Yetmiyor, bir de kendi kendinin banyoda fotoğrafını çeken liseli kızlar modunda verdiği pozları twitter aracılığıyla paylaşıyor bizlerle. Onlara baktığımda, kendisindeki Kim Kardashian potansiyelini fark ettim. Gerek verdiği pozlar, gerek vücuduna ilk baktığınızda dikkatinizi çeken kısmın, tıpkı Kim Kardashian'a baktığınız yerle aynı olması gibi..

İlginç yorumları da Kim Kardashian'a benziyor zaten. Şimdilik tek eksiği internete düşmüş çalıntı videosu olmaması. Belki de vardır ama haberimiz yoktur. Ron Artest'e de selam ederiz buradan.

Gavurun Kim Kardashian'ı Varsa, Bizim de Natalin Avcı'mız Var!

10 comments:

Adsız dedi ki...

bu karının ron artesle birlikte niye çekimlere katıldığını anlamadım ben ortega. yavuklusumu artesin :)

bi de blogu yeni keşfettim. ne biçim blog burası:) ankaraspor, fener, tribün, ron artes, natalin avcı felan derken kendimden geçtim. gördüğüm en renkli biloglardan biri. eline sağlık :)

adsız değil, alın teri

pclion dedi ki...

Follow'a bastım hemen. :)

sannti dedi ki...

Biraz gereksiz olacak ama Ron Artest Artes değil :) .

Konuya gelirsek bazı bölgelerin boyutu itibariyle Kardashian'a rakip olabilir ama popülaritesine yaklaşamaz gibi. :D

umutation! dedi ki...

Abi aynalı fotoğrafın link değişmiş:

http://twitpic.com/jmjef

senin linke bastığımda karşıma çıkansa yorumsuz, beni natalinle tanıştırdın allah ne muradın varsa versin hahaha

Fabio Luciano dedi ki...

o ne lan öyle laaaan:)

yanlız hemen musallat olmuş bazı arkadaşlar.ne okuyon anam.göremiyorum odaklanamıyorum ne okuduğuna başka yerlere bakmaktan diye:)

Othello dedi ki...

Hayli cirkin bir hatun.

steven_stiffler dedi ki...

Follow'a basmak farz zaten :)

Yalnız ben şu twitter'da fotoğrafları nerden buluyorsunuz,profilden giriliyor mu hala keşfedemedim.

Lady Gaga'yı da followladık ama sahte galiba.Natalin Avcı da katır gibi kadın,tipim değil.Ama fotoğraflar arşivlenir.

Olympian dedi ki...

fotografin altindaki yorumun yardi ortega :)

Free Siyaset dedi ki...

Erkek muhabbetinde aynı cümleleri kurarsak kullanılacak argo kelime sayısı 26 falan olurdu.

Bu tip bir konuda bu kadar seviyeli cümleler için denilebilecek tek kelime 'helal'. :)

Ortega dedi ki...

@sannti,

Düzeltelim hemen :)