Perşembe, Ekim 08, 2009

Baki Mercimek: "Bizim Hakkımızı ve Alacaklarımızı Kim ödeyecek?"

"Ben 9 yıldır profesyonel futbol yaşantımı sürdürüyorum. Hayatımda ilk kez böyle bir olay ile karşı karşıyayım. Biz takım olarak tam 6 haftadır futbol oynayamıyoruz. Bu durum bizi çok sıkıntıya soktu. Sosyal hayatımızı, aile yaşamımızı olumsuz etkiledi. Ancak biz takım olarak hep birlikte çalışmalarımızı sürdürdük. Futbolcu için en önemli olay futbol oynamaktır, ancak biz bunu yapamadık. Maçta harcadığın enerjiyi, takımla birlikteliği ve en önemlisi seyirciyi çok özledim."

***

Ankaraspor düşürülmeli miydi? Tabii ki evet. Pekiyi, Baki Mercimek, diğer futbolcular, teknik heyet ve kulüp çalışanlarının durumu? Futbolcular için örneğin 15 gün ek transfer süresi verilse ne olur ki? Bütün sorunlar ortadan kalkmış, hakları ödenmiş mi olacak yani? Kaç haftadır futbola hasret kalan, ve bu hadiselerle hiç alakası olmayan Ankaraspor'un futbolcularının günahı nedir? Türk futbol tarihinde kurunun yanında yer almak, belki de yaş için hiç bu kadar acı olmamıştır...

7 comments:

yasin dedi ki...

biraz fazla abartmamış mı? hangi seyirciyi özlemiş acaba?

Ortega dedi ki...

Salt Anakaraspor taraftarı diye bakmamak lazım. Bu adam(lar) hanidir seyirci önüne çıkarak bir maç yapmıyor(lar). Genel olarak futbol oynamayı, seyirci önüne çıkmayı özlemiştir.

Olympian dedi ki...

ortega, bi duzeltme yapicam izninle. turkceyi dogru kullanmak icin caba sarfediyorsun, bunun farkindayiz ama "peki" lerinde hata var. "peki" senin yazdigin gibi "pekiyi" nin degil, "pekâlâ" nin kisaltmasidir. hic ugrasmayip, gonul rahatligiyla "peki" de yazabilirsin ayrica, oyle bi sozcuge sahibiz.

saygilar.

Ortega dedi ki...

@Olympian,

Hahah.. Yok yahu. Pekiyiyi son zamanlarda bilinçli kullandım. Diğerlerinin de gayet farkındayım.

Sadece "peki" kelimesi" için çok büyük konuştum diyeyim. Şimdilik ondan öyle yazıyorum. Bir kız arkadaşım sürekli "peki, peki" yazıp duruyordu her şeye. Ben de ona tepki amaçlı, "dünya üzerinde kullanılması gereken bütün "peki"leri sen depolamışsın, artık "peki"lerden yoksun yazacağız" demiştim. Aramızdaki bir geyikten ibaretti, bloga da sirayet etti sayemde. Ne kadar devam eder, bilmem.

Türkçe'yi düzgün kullanma çablarım var evet. Ama bunu abartmamaya çalışıyorum. Degil mi yazmak yerine, zaman zaman "di mi?" yazmak gibi.. Yahut yukarıda bahsettiğimiz örneklerde olduğu gibi.

Saoğlasın yine de .

Olympian dedi ki...

@ortega

aman iyi, kamu vicdani rahatladi :)

bu arada, galatasaray macini CK ile seyretmek istiyordum ama hanim ben de gelicem diye tutturunca yatti yine. bi macta mutlaka sizlerle destek vermek istiyorum fenerbahce ye, bakalim kismet ne zamana olacak?

Ortega dedi ki...

Bekleriz abi. Ben olamazsam bile arkadaşlara yönlendiririm seni. İyi olur :)

stalker dedi ki...

sendika işte böyle zamanlarda lazım. misal maç başı anlaşan futbolcu aynı şartları bulabileceği başka bir kulüp bulamıyorsa... ne olacak onun hakkı? deştikçe onlarca soru çıkar buradan.