Cuma, Ekim 30, 2009

Asimetrik Psikolojik Harekat


Ve beklenen yazı güzide medyamızın çok değerli kalemlerinden biri olan Fotomaç yazarı Orhan Yıldırım'dan geldi.

"Bu arada Kadıköy’de Manisa’nın net pozisyonunu ofsayt diye kesip, bir de penaltısını vermeyip maçın önüne geçen Tolga Özkalfa’nın, Fenerbahçe’nin Kayseri deplasmanında görevlendirilmesini ilginç bulduk.

Bakalım, hep birlikte izleyeceğiz."


***

Çalsın sazla, oynasın kızlar...
Türk spor medyasının, Fenerbahçe'ye karşı bu sezonki "Asimetrik Psikolojik Harekatı" resmen başlamıştır.

Ek olarak aynı Fotomaç'ın web sitesinden bir haber. Kullanılan fotoğraf tesadüf mü sizce? Sürekli Fenerli medya diye ağlayan bünyelere gelsin bu kare. Tekrar edeyim, medyanın rengi yoktur, tiraj kaygısı ve ortalığı germe eğilimi vardır.

3 comments:

Thevenin Devresi dedi ki...

http://www.aksam.com.tr/2009/10/30/yazar/14931/bahri_havadir/sanki_biz_baska_mactaydik.html

Yazıdaki 6. maddeye dikkat. Buraya kopyalıyorum:
"6- Alex Galatasaray'a iki gol attı, sahanın yıldızlarındandı. Kendimize benzettiğimiz eşi ise tribünde, kocası gol atınca Galatasaraylı taraftarlara dönerek garip işaretler yaptı, orta parmaklarını da bu işaretler sırasında kullandı. Doğrusu enteresandı."


Kişileri hiç hakketmediği halde rakip taraftara hedef olarak gösteren bu kişiler günün sonunda hiç rahatsızlık duymadan uyuyup bir sonraki derbiyi bekliyorlar.

Adsız dedi ki...

ama genede medya, fenerli medya olarak adlandırılır.bu arada konunun başlığı cuk oturmuş.tüm yapılanlara rağmen ben ortalama bir spor kültürüne sahip bir kişinin fotomaç gibi zavallı bir gazeteye itibar etmeyeceğini ümit ediyorum
seçkinhan

peralta dedi ki...

dün bununla ilgili birşeyler yazdım ben de. çünkü burama geldi fenerli medya safsatası. cılkı çıktı.

basın taraflı olsun istiyorum. saflar belli olsun.