Çarşamba, Ekim 14, 2009

Arjantin'siz Dünya Kupası, Dolores'siz Cranberries'e Benzer

Bu gece Türkiye saatiyle 01'de başlayacak Uruguay-Arjantin maçında dananın kuyruğu kopacak. Milli takımımız Dünya Kupası elemelerine gidemedi diye futbola küsecek, Dünya Kupası'nı izlemeyecek halimiz yok ya.

Gerçi bakıyorum da sağda solda yazılan yorumlara, millet olarak sanki yıllardır Dünya Kupalarına aboneymişiz gibi yorumlar yapılıyor. Bizim olmadığımız Dünya Kupası'ndan bana ne diyen adamlar var! Hayatımda izlediğim ilk kupa İtalya 90'dı. O günden beri Arjantin'i seviyorum. Belki 86'yı izleyebilseydim, daha büyük bir sevgim olurdu. Biz yoksak, takımım Arjantin'dir.

Bir tarafta Lugano olacak ama bu kez onun takımının kazanmamasını istiyorum. Messi'nin oynamadığı ve saha kenarında Maradona'nın olmadığı bir Dünya Kupası güzel olmaz...En azından benim için....

Argentina..Argentina..Argentina...

5 comments:

Flying Dutchman dedi ki...

niye olmaz yahu gayet de olur...zaten 90'dan beri yarı finale bile gelemediler...

Uruguay alsın götürsün..ekvator da alsın...tangocular evde kalsın...

honduras el salvador falan gelsin...maksat renk...

messiyi daha çok izleriz...

Ortega dedi ki...

Bence gayet olmuyor da ondan :)

kutay dedi ki...

maradonalı dünya kupası, sevgiliyle geçen 14 şubat'a benzer..
adamı korkutur ama yine de eğlenceli ve bol anılı olur..)

varol döken dedi ki...

bence kamerunsuz dünya kupası olmaz...

waybea dedi ki...

Dolaressiz Cranberries?

şakası bile kötü (: kapatıyorum hemen blogunu :P