Perşembe, Temmuz 30, 2009

Siz Hiç Zahmet Etmeyin Ben Uydurdum Az Önce

Türk Spor Medyası için uydurulmuş bir adet hazır Elano gelmeden öne Vassel'i aradı haberi;

Galatasaray'ın M.City'den transfer ettiği Brezilyalı oyuncu Elano. Transferden önce Ankaragücü'nün flaş transferi ve aynı zamanda eski takım arkadaşı Vassel'i aradı. "Galatasaray'dan teklif aldım hacı, n'apayım?" sorusuyla Vassel'e fikir danışan Elano, eski takım arkadaşının "Hiç düşünmeden git hafız. Türkiye Ligi sanılanın aksine gayet kaliteli ve mücadeleci bir lig. Maçlarda bayağı tekme yersin ama onu baştan belirteyim" cevabını vermesine üzerine, "Ulan sen ne ara maça çıktın orada, bizi mi yiyosun şimdi çakal" dediği öğrenildi.

Bunun üzerine telefonda karşılıklı gülüşen iki oyuncu, daha sonra Elano'nun "Yahu Haldun diye bir adam ilgileniyor benle. Adam çok ilginç. Sağ gösterip sol vuracakmış gibi bir hali var. Hani sanki beni değil de, evden başka birini transfer edecekmiş gibi duruyor lan" diyerek hayretini belirten Brezilyalı oyuncuya, eski takım arkadaşının "Haldun'u ben de duydum. Çok meşhur bir adammış Türkiye'de. Galatasaray taraftarı kız istemeye giderken Haldun'la gitme hayalleri kuruyormuş abi" diye espri yaptığı öğrenildi.

Bu espri üzerine uzun süre gülüştükleri öğrenilen iki oyuncu. Daha sonra Elano'nun, "Olm kol gibi girecek fatura, hala sadede gelemedin. İşin gücü geyik" uyarısıyla irkilen Vassel'in "Atla gel kanka ya, hiç düşünme. Şiş kebap, raki, boğaz. Ara sıra da Ankara'ya da uğramayı ihmal etme. Deplasmana geldiğin bir gün aspava'ya gideriz hatta" dediği öğrenildi.

Eski takım arkadaşından Galatasaray, Türkiye ve ülke futbolu hakkında önemli bilgiler alan Elano'nun hiç düşünmeden Galatasaray'ın teklifine evet dediği öğrenildi.

kaynak: gösterememşuanüstündeoturuyorumhaberajansı

8 comments:

HKNSRN dedi ki...

Basındaki birçok haberdan daha iyi. Çok güzel olmuş "hacı".
wwwhknsrn-gencfutbol.blogspot.com
Yorumlarınızla birlikte beklerim.

Cenky dedi ki...

Çok güzel olmuş. Hacı o zaman sen benim bu sabah yazdığım şu olası diyaloğa da olmaz demezsin:

http://cobansalata.blogspot.com/2009/07/sabri-vs-elano.html

Adsız dedi ki...

Helal olsun. Çok güzel olmuş :D. Özellikle kız isteme kısmına bittim. Orada da Haldun sağ gösterip sol vurursa ne olacak peki? Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınızı oğlumuz yerine kendime istiyorum. Bomba ya:D

cingibi dedi ki...

güzelmiş :)

KrAlex dedi ki...

gerçekten başarılı olmuş..:D Tebrik ederim..

beckham07 dedi ki...

"Galatasaray'dan teklif aldım hacı, n'apayım?"
"Hiç düşünmeden git hafız."

harika :))

Doce dedi ki...

Gülüşmek =) kesinlikle haber metninin olmazsa olmaz fiili.

iris dedi ki...

yakındır bu haber bir çok gazetemizde hafif değişimle güvenilir kaynak şeklinde çıkar.