Pazar, Temmuz 05, 2009

Ara Ara Belki de Bulursun #2

İlkini geçen sene 30 Ekim'de yapmışız. Bayağı zaman geçmiş üstünden. Patlatmak lazım bir tane daha. İşte bu bloga google'dan acayip arama yönlendirmeleriyle gelen ziyaretçilerin "arattıklarıkları şeyler".(İçlerinden bazılarını sansürleyerek yazasım geldi, bilmem neden) Çok fazla vardı, aralarından bunları seçebildik.

- "ortega blog not defteri" (böyle bir köşe mi hazırlasam acaba, madem talep var)
- "nihat genç ayşe arman" (celebrity match tarzı sanırım)
- "bitse de gitsek" (şafak karalayan bir asker gibi)
- "istanbul satanistleri" (bu arkadaşlarla alakam yok, polisle uiraştırmayın beni birader)
- "karadeniz neden kara" (bununla ilgili bir hikayeden bahsetmiştim, onun için gelmiştir muhtemelen ama yine de ilk bakışta garip durmakta)
- "ayşe arman nihat genç" (bu kez ayşe arman başa yazılmış, feminist bir aratma gibi)
- "can arat'ın evi" (ne yapacaksın? mektup mu gönderecen? adres mi isityorsun? bu da sanırım çektiğim bir fotoğrafın altına yapılan, "burası can arat'ın evi" yorumu üzerine gelmiş bir ziyaretçidir, yine de garip ama)
- "posta gazetesi haydar dümen" (hey dostum, yanlış yerdesin)
- "tümer metin boşandı mı" (bilmem, hiç haberim yok)
- "2009 ariel ortega nerde" (şayet aranan ben isem, şu an istanbul kadıköy'deyim abi)
- " 90lara ait bir yaz şarkısı var" (sanki karşımda bana anlatıyormuş gibi yazmış, a canım benim, neydi acaba?)
- "alison hannigann doğurdu" (fotoğrafları bizde olsa, iyi paraya satardık bak)
- "alzheimer hastalığına yakalanan kadın türk filmi" (başrolde kim vardı peki?)
- ".m ve y....k br araya gelirse ne olur" (bunu cidden aratan bir kamil var ve nasıl olduysa sonucunda bu bloga düşüyor yolu, yuh arkadaş..bi de "..ını elleyebilir miyim?" şeklinde bir arama da olmuş, ne denir ki?)
- "askerlikten korkuyorum (askerlik güzeldir hafız, gidin tabii, ben mi gideyim bu şafaktan sonra)
- "aziz yıldırımın soyağacı (araştırmacı bir kişilik olsa gerek)
- "bekchamın maçta y.....ı gözüktü"(oha bu oldu ve biri bunu mu arıyor yani?)
- " bir futbolcunun maçta y.....nın fırlama videosu" (arkadaş ne meraklıymışsınız yahu)
- "bu sezon bjk şampiyonluğunda holoskonun uçakta söylediği şarkı" (bunu vuduğğ görl aratmış olabilir heheh)
- "demet akalınla petek dinçöz kardeş mi" (değildir herhalde, bu kadar heyecana gerek yok sanki)
- "fenerahçe özgür çeki neden gönderdi" (abi, bu sorununun yanıtını bulursan bana da söyle)
- "fethipaşa korusunun yol güzergahları" (navigasyon olayına mı girsek ne?)
- "fotomac gazetesindeki seksi hatunların telefon numaraları" (demek insan açlıktan bu hale gelebiliyor, bakalım da ibret alalım)
- "izmitte şortla dolaşmak" (dolaşbilirsiniz, korkmayın)
- "kardeşim penisimi nasıl büyüteceğim" (çok samimi bir soru olmuş)
- "kısrak tuğba özay" (dehh....)
- "meşin yuvarlak sözünü kim söylemiştir" (ben de merak ettim şimdi, kim dedi acep ilk olarak?)
- "ozon orhon eski eşi ebru şallı ile ilk buluşmasını anlattı" (ben orada değildim, bakmayın bana öyle)
- "tenasül uzuv büyütmek" (ahahaha..yeter lan)
- "vicky cristina barselona sevişme sahnesi" (vatandaş meraklı tabii, istiyor)


5 comments:

voodoo girl dedi ki...

=)

tanjue dedi ki...

Ortega bunların hepsının de sana gelmesı nasıl bır tesaduftur yahu? Şaka bi yana çok güzel olmuş bu olay,yorumların da güzel.Sen beni güldürdün allah da seni güldürsün:)

steven_stiffler dedi ki...

Ahaha Ortega; 'yurdum insanı' muhabbeti olmuş tam.

Benim bloga da "Litvanyalı güzel Stakneviçyene" diye arama yapıp giren bir abimiz vardı,ona kanım kaynamıştı görür görmez.

Kıristiyan Polsen'lere hiç değinmeyelim :)

Adsız dedi ki...

Abaza gençlik canım, bu kadar sıkarsanız insanların hayatını olacağı bu tabi, sonra neden ensest ilişkiler arttı, tecavüz vakaları arttı olsun.. pehh.

Olay Tunalı

Adsız dedi ki...

Abaza gençlik canım, bu kadar sıkarsanız insanların hayatını olacağı bu tabi, sonra neden ensest ilişkiler arttı, tecavüz vakaları arttı olsun.. pehh.

Olay Tunalı