Çarşamba, Haziran 24, 2009

Muratgilin damından atlayamadım

Bugünlerde Şafak Sezer hayranlığı üst safhalara ulaştı bende nedense. Eskiden de severdim elbette ama artık reklam filmlerinde zırt pırt karşımıza çıkmasından mütevellit herhalde.

Kaliteleri üzerine sayfalarca yorum yapılabilecek türden olan Kutsal Damacana ve Kadri'nin Götürdüğü Yere Git filmlerine bakıyorum ara sıra can sıkıntısından. Favori sahneleri tekrar tekrar izleme, millete paslama "abi, bak şu sahne süper, izle" gibi hadiselerle geçiyor günlerimiz. Acımayın bana entel okurlarım :)

Neyse aşağıdaki video son günlerde tekrar tekrar izlediğim sahnelerden biri. Kutsal Damacana filminden.

"Muratgilin damından atlayamadım, aylaktumuvit muvit
"

5 comments:

Adsız dedi ki...

filmi izlememiştim ama bu akşam izliycem:)

Conrad Bundy dedi ki...

bu sahneye gülmeyen, kutsal damacana sevmeyen taş olur taş.

peralta dedi ki...

arabanın arkasından saydırdığı ve siktirinlan'ı citroen anladığı sahneler de güzeldir.

Adsız dedi ki...

Kalitesi hakkında yorum yapmaya hic gerek yok; gulmek isteyene ilactir :)

tarik

pascal dedi ki...

hacı gel sen bizim evin damından atlatiim seni :D