Pazar, Şubat 15, 2009

Sevgililer Günü Hayal Ürünüdür Bizim Yerimiz Fener Tribünüdür

Sevgililer gününde çarşı iznine çıkmak. Sap sap dolaşmak tabir-i caizse. Bakırköy'de yağmurdan dolayı kapalı mekanlara hapsolmak. Vıcık vıcık dolaşan çiftlere hafiften uyuz olmak. Askerde olmak ve şu an gönlün boş olması hasebiyle öylesine bir garip takılmak. Sinemaya gitmek. Gittiğine pişman olmak... Fener'in de maçı var ama şartlar malum, kışlada izleyeceğiz artık demek. En azından Fenerbahçe'nin maçlarını izliyor olabilişimize şükretmek...
Başka ne diyeyim?İşte öyle bir şey... Şu an hissettiklerim... Güiza'yı ilk geldiği günden beri sevmediğimi tekrar söyleyeyim aklımdayken. Forza Semih.. Alex tabii bi de...
***
Bir tek sana tutuldu bu kalpler,
Sevdanın uğruna tanımaz hiç engel,
Bizim için heves değilsin sen Fener,
Aşkın bize yeter!..

9 comments:

UÇAN SALİH dedi ki...

yemişim sevgililer gününü,bnm yerim FENER tribünü,
kalpli yastıklar,sktir boktan çiçekler,
gebersin bütün sevgililer...

Sencer Yücel dedi ki...

bilir misin ortega, pazar akşamı hacettepe'ye 7 tane attık, ama sarı-lacivert-şampiyon-fener diyemedik. çünkü migros'ta "sarı" diyebilecek kadar çok kişi yoktu...

Olympian dedi ki...

mactan inanilmaz bir pankart:
14 guiza + 9 kezman = 23 semih

safak kac oldu be ortega? tam 3 ay kaldi yanilmiyorsam.

Ortega dedi ki...

Ben daha şafak saymaya başlamadım ama öğrendiğim kadarıyla 18 Mayıs'ta bitiyormuş benim askerlik. Bugün 17 Şubat olduğuna göre, ona göre hesaplayın işte. Ben üşendim valla :)

Adsız dedi ki...

fenerbahçe forever...

serdanka dedi ki...

Sevgilisizler günü hasebiyle sevgililer gününe düşmanım ....

MithrandiR dedi ki...

Maç izlemek Galatasaray'ın UEFA Kupası maçının sonucunu maçın ertesi aksamı öğrenebildim.. Şükret haline şükret =)

Tolga YILDIZ dedi ki...

hasancım an itibariyle plaka sayıyoruz.. Şafak olmuş comolokko :) 81 Düzce

Tolga YILDIZ dedi ki...

hasancım an itibariyle plaka sayıyoruz.. Şafak olmuş comolokko :) 81 Düzce