Pazar, Mart 08, 2009

Askercilik Oynamaya Devam

Cumartesi sabahı uyanmışsın. Gece nöbetin olmadığı için, haftalık dinlenmeni aldığın için mutlu hissediyorsun kendini. Kahvaltını yapıyorsun simit, poğaça, çay vs. ile... Daha sonra kulağına birden tanıdık bir melodi geliyor. Hafiften şaşırıyorsun. "Askeri ortamda Michael Jackson'ı kim dinler olm?" diye soruyorsun kendine. Gülümsüyorsun... Daha sonra şarkının sözleri başlıyor. "Bu hakikaten de Michael Jackson yahu!" diyorsun bu kez. "All i wanna say is that they don't really care about us"... Kim dinler ki bu şarkıyı? Şu an açık olması gereken kanal abidik gubidik şarkıların gün boyunca döndüğü saçma sapan bir kanal olmalıydı diyorum kendime. Şarkıyı açan kişi yıllardır Almanya'da yaşamış olan bir elemanmış. Daha sonradan fark ediyorum bunu. Bu durumla ilgili kendi kendime bir çözümleme yaptığımı düşünüyorum o an. Klip bitene kadar er gazinosundaki elemanlardan şarkının sonunu beklemelerini istiyorum... Öyle böyle derken sonuna kadar dinleyebiliyoruz şarkıyı. Bu da mutluluk verici bir hadise olarak aklımda kalıyor. Daha sonra saçma sapan kanallardaki o saçma sapan şarkılar dinlenmeye başlanıyor her zamanki gibi. Her gün bir öncekine benzemeye böyle başlıyor işte. Gece yastığa başımı koyduğumda bir gün daha bitti diye seviniyorum bu sebeple. Şafak bir gün daha atıyor buradakilerin tabiriyle... Son 2 günü hesaba katmadan sayıyoruz buradaki kısa dönem arkadaşlarla. Nedenini daha sonra anlatırım. O yüzden bugün 68 diyoruz. Bu gece maç saatinde nöbetim olmaz umarım. Rahatlıkla izleyebilirim maçı inşallah. Soran olursa, "askercilik oynamaya devam" diyoruz. Son olarak, halkı askerlikten soğutmak suçtur. Bunu da hatırlatmak gerek diyeyim. Esen kalın...

8 comments:

Blogspor dedi ki...

Kandilin mübarek olsun kardeşim.Arada bir yazıyorsunda özlemimiz gidiyor :)

voodoo girl dedi ki...

özledik be ortega

Adsız dedi ki...

: )

Ömer dedi ki...

yedin bitirdin olm. az kaldi lan. mayis bir gelsin, ikimize de bayram olacak Allah'in izniyle.

Unknown dedi ki...

herkes yedi bitirdi şu askerliği de ben nasıl yapcam hiç bi fikrim yok

Murat YILMAZ dedi ki...

Allah sabır versin. Ben de sekiz ay çicek sulamıştım...

xanortis dedi ki...

bu yaşa kadar beklettik kısmetse bende nisanın 12'sinde askerim.inşallah rahat bir yer çıkar.Allah kolay versin sanada kardeşim.çoğu gitmiş azı kalmış.

Mucoid dedi ki...

1 gün gelecek, 1 gün kalacak !

:)