Çarşamba, Kasım 19, 2008

Sinema Dünyasından Haberler #6

- Bir "Sinema Dünyasından Haberler" bölümüyle yine karşınızdayız sevgili okurlar.. Böyle bir giriş yapayım istedim ama var mıdır bu bölümün sıkı takipçisi? Onu da merak etmiyor değilim..

- Quantum of Solace, Amerika'da ilk gününde 27 milyon dolarlık bir hasılat yakaladı ve bu mevzuda Bond filmleri arasında birinci sıraya oturmuş oldu.

- The Dark Knight'ın senaryosunu görmek isteyenleri buraya alalım..

-Julie Benz ablamız Boondock Saints'in devam filmi kadrosuna dahil olmuş. Saygı duyuyoruz.

- Bir iddia: Tarantino'nun son filmi Inglorious Bastards'ın müziklerine Ennio Morricone imza atabilir. Ayrıca Eli Roth da konuk yönetmen olarak projeye dahil olmuş durumda.

-"The Pursuit of Happyness" adlı filmde birlikte kamera karşısına geçen Will Smith ile oğlu Jaden Smith, “Karate Kid” filmi için bir kez daha biraraya geldi. Filmin çekimlerine önümüzdeki yıl Pekin'de başlanacak. (yeni film için siyahların tercih edilmesini Obama'nın yeni ABD başkanı olmasına bağlayabilir miyiz? yok canım daha neler?)

- Lost'un 5. sezon prömiyenin tarihi 21 Ocak'a ertelendi. Ben her türlü izleyemeyceğim o tarihte. Benim için değişen bir şey yok.

-The First Avenger:Captain America'nın yönetmenliğini Joe Johnston yapacak (Jumanji filimden hatırlarsınız).

- Tsilla Chelton, 7 – 16 Kasım 2008 tarihleri arasında Fransa’da düzenlenen 28. Amiens Film Festivali’nde Yeşim Ustaoğlu’nun “Pandora’nın Kutusu”ndaki rolüyle en iyi kadın oyuncu seçildi.

- ‘Güzel ve yalnız ülkesinin’ biricik festivali Altın Portakal’dan sadece görsel efekt ödülüyle dönen Nuri Bilge Ceylan, Cannes’ın ardından Asya’nın en iyi yönetmeni seçildi. Asya’nın Oscar’ı olarak anılan Asya Pacific Screen Ödüllerinde, bütün Asya ülkelerinde geçen yıl yapılmış tüm filmlerin değerlendirilmesi sonucunda, tıpkı Oscar ödüllerinde olduğu gibi, önce her kategoride 5’er filmin aday gösterilmesi suretiyle belirleniyor. “Üç Maymun” daha önce açıklanan listelerde ‘En İyi Film’, ‘En İyi Yönetmen’ ve ’En İyi Görüntü’ kategorilerinde aday olarak gösterilmişti.

3 comments:

Jordi Metal dedi ki...

All Saint Day filmini 4 gözle bekliyorum

İLKER dedi ki...

evet ben sizin bloğunuzu sürekli takip ediyorum.basarılar.

medgallis dedi ki...

ben de kaldiriyorum elimi.