Salı, Kasım 04, 2008

Peki Tamam Penaltı Değildi


Yazılara dönüşü Liverpool'un A.Madrid'i yenmesiyle başlasaydım, daha mutlu olurdum ama nasip değilmiş. Son dakikada olan penaltı pozisyonunda ilk tepkim Liverpool'a olan gönül bağımdan dolayı, kararın doğru olduğu niteliğindeydi ama daha sonra Peder beyle istişare yapınca, ve kendisi beni vicdan muhakemesi yapmaya zorlayınca, hakemin kararın yanlış olduğuna kanaat getirdim..

Gecenin diğer sonuçlarıyla alakalı olaraktan; Roma'nın Chelsea'yi yenmesi beni şaşırtmadı diyeyim. Bilmem siz ne dersiniz? İngilizlerin puan kaybedeceğini tahmin etmiştim ne hikmetse. Anorthosis yine yaptı yapacağını ve Werder de muhtemelen yine bahisçileri ters köşe yaptı. Basel'in Barça deplasmanında puan alması da ilginçti bu arada..

Luce'nin takımı Lizbon'da "mortingen şıtrase" olurken, kendisi yavaş yavaş İstanbul'a doğru meylediyor mu ne?

0 comments: