Pazartesi, Kasım 03, 2008

Anneannem

Nüfus kağıdına baktım Anneannemin. Doğum tarihi 1923 yazıyordu. Doğru biliyormuşum demek ki dedim..Cumhuriyetle birmiş..

Pazar akşamı birkaç aydır ciddi rahatsızlığı olan Anneannem vefat etti..Arayan, soran, herhangi bir şekilde ulaşıp taziyelerini bildiren herkese buradan da sağolun demek istedim.Nihayetinde burası da benim hayatımın bir parçası oldu artık...Buradan da dostlar sağolsun diyorum 2 gündür dediğim gibi..

Hayatımda ilk defa birinci dereceden, bana bu kadar yakın olan birini kaybettim..Ölüm her zaman aklıma gelen bir gerçek olsa da, bir garip oluyor insan..Artık beni "İstanbullu olm!" diye severek başımı okşayacak bir anneannem olmayacak misal ya da geçmişteki tüm güzellikler bir daha yaşanmamak üzere, hoş hatıralar olarak yerini alacak hafızamda..Tek tesellim daha fazla acı çekmeyecek olması işte..

Mekanın Cennet olsun Anneannem..Allah rahmet eylesin..

58 comments:

peralta dedi ki...

mekanı cennet olsun, başın sağolsun...

Santiago dedi ki...

Başın Sağolsun Dostum...
Allah geride kalanlarla bol bol vakit geçirmeni nasip etsin...
Merhumenin mekanı cennet olsun...

Adsız dedi ki...

Başın sağolsun .Yazmakla tabiki de iyi etmişsin sevincimizi de üzntümüzü de hep beraber paylaşacağız,olması gereken bu .Tekrar başın sağolsun ,mekanı cennet olsun

Ahmet

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun kardeşim.

ziggytheking dedi ki...

bir iki gündür bişeyler yazmayınca ters birşeyler gittiğinden şüphelenmedim değil. başın sağolsun.

İlker Yılmaz dedi ki...

başka bloglardan biz de aldık haberini. başınız sağolsun.

pclion dedi ki...

Bu akşam çeşitli bloglarda gördüm taziyeleri, oldukça üzüldüm. Allah anneanne'ne rahmet, sizlere de sabır versin Ortega...

ygtylmz dedi ki...

Başınız sağolsun

Allah rahmet eylesin .

ultras/Movement dedi ki...

Kardeşim başın sağ olsun. Mekanı cennet olsun anaannenin...

Sencer Yücel dedi ki...

Başın sağolsun Ortega...

forest11c dedi ki...

basın sagolsun

Adsız dedi ki...

başın sağolsun kardeşim

Scatterbrain dedi ki...

başın sağolsun kardeş. toprağı bol olsun!

Ömer dedi ki...

Basin sagolsun kardesim, bilmiyordum buradan ogreniyorum kotu haberi. Allah mekanini cennet eylesin anneannemizin, ruhu sad olsun. Allah sana,anne ve tum yakinlariniza sabir versin.

Blogspor dedi ki...

Başon sağolsın Ortega...

petit dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

voodoo girl dedi ki...

başın sağolsun.

King Santillana dedi ki...

Sevgili kardeşim başın sağolsun. Mekanı cennet olsun anneannenin. Tanrı sabır versin dostum...

ûstâd dedi ki...

Başın sağolsun Allah rahmet eylesin.

Murat YILMAZ dedi ki...

Başın sağolsun Ortega. Rahmetlinin yeri cennet olsun.

neretva dedi ki...

Başınız sağolsun. Anneannenizin mekanı cennet olsun...

Flamboyant Striker dedi ki...

Başın sağolsun. Mekanı cennet olsun.

KeFeLi dedi ki...

Başın sağolsun Ortega

Adsız dedi ki...

bir kez daha sabirlar diliorum ortega!

Adsız dedi ki...

inna lillahi ve inna ileyhi raciun...
allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun Ortega...

Ali

ferdinand dedi ki...

Başın sağolsun kardeşim, Allah rahmet eylesin...

Flying Dutchman dedi ki...

Hasan başın sağolsun, anneanneler, yaşlı melekler hep rahattırlar öbür tarafta emin ol. rahat uyusun

arsw dedi ki...

başın sağolsun. mekanı cennet olsun.

Adsız dedi ki...

başın sağ olsun

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

YapiYapo dedi ki...

Başın sağolsun Ortega

dionemimass dedi ki...

Basin sagolsun abim..

del piero dedi ki...

yeni okuyabildim; başın sağolsun, toprağı bol olsun.

sizede allah sabırlar versin.

del piero dedi ki...

yeni okuyabildim; başın sağolsun, toprağı bol olsun.

sizede allah sabırlar versin.

maria lopez garcia dedi ki...

Allah rahmet eylesin, başın sağolsun..

Unknown dedi ki...

Başın sağolsun Hasan, burdan haberim oldu. Mekanı cennet olsun Anneannenin. Bol sabırlar dilerim.

alperensaylar dedi ki...

başın sağolsun abi. mekanı cennet olsun teyzenin.

Ortega dedi ki...

Sağolasınız diyorum tekrardan.. Alah razı olsun..

Mesut Ulukök dedi ki...

Başın sağolsun Ortega...

PENNEARABIATA dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Ben de 7 sene önce kaybettim. Çok severdim üzerimde emeği çoktu. :(

musti336 dedi ki...

başın sağolsun hocam..

GK dedi ki...

başın sağ olsun,allah rahmet eylesin.

Spicoli dedi ki...

başın sağolsun.

mrcool dedi ki...

Başın sağolsun , Allah rahmet eylesin...Benim de Ramazan da babaannem vefat etmişti.

siyahh dedi ki...

ortega, başın sağolsun allah mekanını cennet etsin

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

Allah taksiratını affetsin,mekan-ı cennet olsun.

MithrandiR dedi ki...

Başın sağolsun kardeşim..

Adsız dedi ki...

başınız sağolsun

Telif Hakkı dedi ki...

Allah rahmet eylesin,başın sağolsun...

Ortega dedi ki...

Sağolun.. dostlar sağolsun..

axel dedi ki...

Hasan başın saolsun, merhumun mekanı cennet olur inşallah.

selaminko dedi ki...

basın sagolsun. Allah rahmet eylesin

skiptomylou dedi ki...

geç oldu ama yine de yazmak istedim. başın sağolsun. nur içinde yatsın

SportArc dedi ki...

Başın sağolsun kardeşim..Allah rahmet eylesin, geride kalanlara ise sabır ve uzun ömürler nasip eylesin..

Alex il Grande dedi ki...

Allah rahmet eylesin, merhumenin mekani cennet olsun...

Basin sagolsun Ortega...

medgallis dedi ki...

kardesim basin sagolsun.mekani cennet olsun.

Ortega dedi ki...

sağolasınız arkadaşlar..

biggins dedi ki...

Kardeşim şimdi gördüm, başın sağolsun. Allah rahmet eylesin..