Pazar, Ekim 26, 2008

Ne Denir Ki?

Blog yazmaya başladığım ilk günden beri internet yasaklarına karşı elimden geldikçe tepki verdiğimi belli eden şeyler yazdım. Bugün bizim başımıza geldi bu olay.Çin'de blogger'ın yasak olduğunu duymuştum geçen kış. Gülmüştüm, ama başımıza geleceğini tahmin edememiştim. Ne denebilir ki artık? Nereye kadar susalım böyle? Yazık vallahi çok yazık..

Vtunnel, ktunnel, proxy falan hikaye. Geçici çözümler olduğu sürece ben tercihimi yazmamaktan yana kullanıyorum.. Protesto etmek yerine, yasakları şöyle delebiliriz, böyle yapalımlarla bir yere varabileceğimize inanmıyorum..

7 comments:

Adsız dedi ki...

Aynen ben de yasak kaldırılana kadar güncellemeyi düşünmüyorum

Benfenerbahceliyim.blogspot.com

mrcool dedi ki...

Aslında söylenecek fazla bir şey yok. Bu siteleri kapatanlar adaletten, demokrasiden ya da özgürlükden dem vurmasın..

Yasemin Yıldırım dedi ki...

arkadaşlar yazmazsak adamlar amaçlarına ulaşacak.

Adsız dedi ki...

iran gibi olduk ya

peralta dedi ki...

insanın kendi bloguna yok v-tunnelden yok k-tunnelden girmesi, diğer herkesi bilmiyorum ama bana koyuyor arkadaş. evime camdan giremem.

Blogspor dedi ki...

Arkadaşlar Blogger'ı kapatmak için dava açanın Digiturk olduğunu öğrendim.Gerçekten çok yazık.İran'a döndü burası iyice...

Santiago dedi ki...

Bizde herkes kendine demokrat.Fotomaçın Cl deki arsenal maçından sonra ilk sayfadan yayınladıgı fotograf yuzunden gazete kapanıyormu?Kapansın bakalım Aslan Medya nasıl özgürlük havarisi oluyor.
Ya Isparta Göztepe maçında açılan pankarta '83 yıllık efsane şimdi oldu Kestane' hiçbir suç unsuru yok diyebilen aklıevvel Vali bu yasakların savunucusu değilmi?

Yazmaya devam etmelisin Ortega bu ülkede Herşeye özgürlügü savunanlar en az karşıtları kadar güçlü olmadıkça bu kapanmaların hiç birşeye yaramadığını onlar anlayana kadar devam etmedikçe bir şeyler değişmez.Değiştirmek istiyorsan devam etmelisin.