Cuma, Ekim 24, 2008

AIK Solna Maçından Bir Anı

Ortega'nın kendisi anı olarak hafızamda her karede yer etmiştir de, burada bahsetmek istediğim başka. Ali Güneş'in maçla ilgili komik bulduğum bir anısı var. Şöyle anlatıyor Ali Güneş olayı;

" Stevic korner kullanıyordu, ben de ön direkteydim. Arka direkte de Ortega vardı. Hocanın taktiğine göre de, ön direkten ben topu uzatacağım, Ortega arka direkte tamamlayacak. Stevic ortaladı, ben uzattım, Ortega da vurdu. Bir baktık gol oldu. Gittim Stevic’e sarıldım, beraber taraftarlara koştuk. Yarım dakika filan gol sevinci yaşadık. Arkamızı bir döndük maç devam ediyor. Top meğer gol olmamış ve yan ağlara gitmiş. Türk taraftarları da hemen gaza geliyor. Taraftar, onları ateşlemek için öyle yapıyoruz sandı. Halbuki biz gol diye sevinmiştik.”

3-3 bitmişti bu maç. Golleri de Revivo, Johnson ve Stevic atmıştı.

9 comments:

Ömer dedi ki...

3-1 ondeydiniz de 3-3 mu bitmisti, yoksa 3-1 ondelerdi de siz mi yakalamistiniz neydi. Sizin icin cok kotu bir sezonun baslangicindaydi bu mac, onu hatirliyorum bi :)

peralta dedi ki...

ilk yarısı 1-3 üstünlüğümüzle bitmişti bu maçın. özellikle revivo'nun golündeki organizasyon muhteşemdi. sağ taraftan ortega ortalamıştı diye hatırlıyorum.

maçı TRT 1 vermişti. spiker Kerem Öncel, yorumcu ise Ömer Üründül'dü. Stevic akıllara zarar bir frikik golü atmıştı. Ömer Üründül de uzun süre "ooooo" demişti.

Miroslav Stevic ağzımda güzel tat bırakmış oyunculardan biriydi. 6-0'lık maçta 3.golde Serhat'a yaptığı ortayı şu anda Feenrbahçe'de hiçbir kanat oyuncusunun yapamayacak olması acı. Kötü bir takımda pırıldayan isimlerden biriydi bence. Ayrıca Lorant'ın da kendi isteyerek aldırdığı Cem Karaca ile birlikte iki transferden biriydi. Cem Karaca demişken, hakikaten ne işi vardı o adamın Fenerbahçe'de ???

Ortega dedi ki...

Stevic hakkaten de ortalamanın üzerinde bir oyuncuydu. 6-0'lık maçta yaptığı orta için aynı şeyi düşünüyorum ben de senin gibi peralta..

Cem Karaca demişken, sanırım ismine hürmeten Fenerbahçe forması giymişti. Sanatçı olana ayıp olmasın hesabı. Yalnız bu Cem Karaca çok balık bir adamdır. Fenerbahçe forması giymesinin yanı sıra, maç öncesi Ortega'yla karşılıklı ısınan bir topçuydu. İzmir'deki Altay maçında Ortega topla birlikte döktürürken Cem Karaca'nın onu seyrettiği sahneler hala gözümün önünde.

selaminko dedi ki...

Ariel Ortega eğer futbola adam gibi değer verseydi messi'den çok çok önce konusuldugu gibi hakikaten maradona'nın veliahtıydı. Yazık oldu. şimdi belki de messi için maradonanın değil orteganın veliahtı diceklerdi. şaka maka ne adamlar geçti su ülkeden yaw.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

blogger'a erişim engellenmiş arkadaşlar !!!

Santiago dedi ki...

Biri şu savcılara İnternet nedir ne değildir öğretmeli.

jose dedi ki...

fevernovada gözlerden kaçmasın:)

Adsız dedi ki...

Problem hiçbir zaman ortega da olmadı.
problem herzaman Loranttaydı.
Problem Loranttı....

Adsız dedi ki...

Problem hiçbir zaman ortega da olmadı.
problem herzaman Loranttaydı.
Problem Loranttı....