Cuma, Ağustos 15, 2008

Türksün Di Mi?

Akıllı Tv diye bir kanal var. You Tube tv. diyorum ben ona. Hoş bir kanal gerçekten, vakit öldüresi bir özelliği var. Dün bir video izledim, daha önce ne gördüm ne de konuşulduğunu duydum. Mevzu şöyle, Milli Takım kampında antreman bitmiş oyuncular sahayı terk ediyor, onlar otobüse doğru giderken, yolun kenarındaki gurbetçiler sevgi gösterilerinde bulunuyorlar. Tam o esnada gurbetçilerde biri Emre Belözoğlu'na laf atıyor ve devamı aşağıda.

Gurbetçi Vatandaş: Emre, yazıklar olsun sana. Fener'e gittin.
Emre Belözoğlu: Ne diyosun sen ya?
Sabri Sarıoğlu : Beyler ayıp oluyor.
Emre Belözoğlu: (laf atan kişinin üstüne yürüyerek) Bak senin yaptığın çok ayıp. Burayı Milli Takımı desteklemeye gelmişsin. Sonra ne yapıyorsun? Biz ekmek parası kazanıyoruz bu işten. Ayıp ama sizin yaptığınız..

Eleman daha sonra Emre'nin üzerine yürümesinden tırstığından belki de, özür diliyor ve Emre'yi yanaklarından öpüyor, olayı tatlıya bağlıyorlar. Buraya kadar bile her şey garip ve komikken, olay burada bitmiyor. Vatandaş daha sonra Emre'yle birlikte fotoğraf çekiliyor. Neyse, uzatmayayım. Emre yanlarından uzaklaşırken, oradaki bir başka gurbetçi ise şöyle diyor;

- "İyi oldu laf attığın. Yanımıza geldi."

1 comments:

Adsız dedi ki...

oooff of.. 22:53'ten beri gülüyorum..

sabri'nin dayıyı(faruk özakvari bir şey bekliyorum) savunmaya, emre'yi ise taarruza geçiren ara sözü pek manidarmış. yalnız bu diyaloğun bir yerinde ''insanoğlu nankör'' eksik. tümer yok muydu acep olay yerinde?

pascal chimbonda