Pazartesi, Ağustos 04, 2008

Gerek Var Mıydı?

Galatasaray'ın Morgan De Sanctis'i kiralamasını soruyor insanlar bana. Hakkaten gerek var mıydı böyle bir transfere? Aykut geçen sezonun son haftalarında oldukça iyi bir iş çıkarmıştı. Öte yandan Orkun da var..Şahsen, Orkun'u Aykut'a nazaran daha başarılı buluyorum. En azından iyi kalecilerde olması gereken psikopat ruh halini barındırıyor. Muhtemelen bu transfer Avrupa kupaları için yapıldı. Ne var ki, kaleyi İtalyan eldivene emanet edince her şeyin güllük gülistanlık olacağının garantisi yok elbette ki..

Bi de blogun okurlarına sormak lazım; ne düşünüyorsunuz bu transfer hakkında? Morgan De Sanctis, Galatarasaray için iyi bir tercih midir?

8 comments:

firat selcuk dedi ki...

alınabilecek en iyi iki üç kaleciden birisiydi galatasaray için, o konuda şüphe olmamalı, yani fazlasıyla iyi bir transfer galatasaray için.. ancak aykut'tan iyi mi denirse o zaman susmayı tercih ederim..

sekerse tehlike dedi ki...

sevigili ortega de sanctis iyi bi kaleci elki ama o da geçen sezonu boş geçirdi. benc orkun ve aykuttan daha kaliteli olduğu kesin ama bir enerbahçe taraftarı olarak söylemek gerekirse türk oyuncular galatasarayda daha başarılılar en azından böyle bir faktör bu klupte. her şeyi zaman gösterecektir illaki ama ben çok da verimli olamayacağını düşünüyorum..

selaminko dedi ki...

ben bu adamın adını ilk CM oyunundan dolayı duydum. kaleye hep almak istedigim ama klubunun 40 milyon dolara bile vermediği bir isimdi. daha sonra dogal olarak merak ettim. kim bu neyin nesi diye. udinese maclarını bu arkadas icin izlerdim hep. soyle soyleyebilirim onun sanssızlıgı buffonun bir kaleci olması. yoksa italya milli takım kalesini kimse alamazdı elinden. ha gecen sene izleyemedik cunku yedekti ki bence tek handikapı budur. orkun'u geldigi gunden beri begenmem. Aykut'a haksızlık yapıldıgını dusunsem de bu yasına kadar kaleciliginin ustune cok sey katması gerekirken oldugu yerde kalması nedeni ile artık sucu onda buluyorum biraz da. nese lafın kısası gs kalecisi bu adama biraz sabır gosterirse gs gelenegi bozulmaz. simo, friedel, tafi ve mondi'den sonra yine cok basarılı bir kaleci geldi gs'a.

Blogspor dedi ki...

Aykut ve Orkun varken gereksizin gereksizin gereksizi bir transfer olarak düşünüyorum...

a.c. sedef dedi ki...

orkun'un o psikopat ruh hali'in hiçbir işe yaramadığı kesin...kahn'da da var bu ama orkun'da ölçü yok.her pozisyonda bağırtısı taraftarı rahatsız ediyordu.öte yandan artık savunma orkun'un bağırışlarını umursamıyordu.o bağırdıkça bakıp bakıp geçiyorlardı.

de sanctis'in iyi bir tercih olduğuna inanıyorum ama ben doğru düşünüyor muyum?onu zaman gösterecek.

Şehzade Ali dedi ki...

Her ne kadar Aykut taraftarı olsam da Sanctis çok iyi kaleci.
2 kaleciyle sezona giriyoruz işte.

Adsız dedi ki...

Pescara´da 74 maç oynamış 103 gol yemiş

Juventus´da 3 maç oynamış 2 gol yemiş

Udinese´de 194 maç oynamış 237 gol yemiş

Sevilla´da 8 maç oynamış 7 gol yemiş

Adsız dedi ki...

bir galatasarayli olarak iyi bir kaleci oldugundan eminim ben de sanctis'in, hatta su an alinabilecek yada turkiyeye gelebilecek en iyi kalecilerden biri. hatirliyormusunuz hani fener 3-4 sene once bir enke getirmisti, iste o kalitede bir kaleci de sanctis de amaaa aykutla orkun varken gerek varmiydi derseniz yoktu derim 2 sinede yazik oldu bu kalecilerin yeteneklerine.