Pazartesi, Ağustos 25, 2008

Eregenekon'un Şeyi

Ergenekon İddianamesini inceleye inceleye bir hal oldum şu sıralar. Hayır. Konuya tam anlamıyla vakıf olabilmiş de değilim.En çok da buna yanıyorum. Yok artık, dediklerim de var..Oha!Belliydi zaten, dediklerim de.. Ama yine de olaya daha çok, bir bok anlamadım! şeklinde yaklaştığımı söyleyebilirim.

Benim bu hadisede en çok ilgimi çeken telefon görüşmeleri oluyor. Dikkat ettim, Veli Küçük'ün bütün konuşmalarında en çok kullandığı kelime "şey". Bu hareketini eleştiriyor değilim. Sadece dikkat ettiğim bir noktayı söylemek istedim. Ekseriyetle şöyle konuşmalar yaşanmış. İnanmayan daha bir dikkatli takip etsin bundan kelli.

-Abi, şimdi falanca kişiyi korkutmamız lazım, çok ötüyor bu aralar
-Ya tamam X'cim, halledicez o şeyi..Sen şey yapma..Yalnız şu şey var ya, hani şey'in bacanağı..Onu da şey yapalım diyorum..İşte uyaralım..Sonradan başımıza şey olmasın, anladın mı?
-Sen merak etme abi,hallederiz..
-Tamam o zaman..Daha fazla şey yapmasın diye diyorum.Bunun gibiler sonradan çok şey oluyorlar. Bilmez değilsin.

1 comments:

Blogspor dedi ki...

Her yıl bir olay.Vallahi artık haber izleyemiyorum.10. dalga,5. dalga,7. dalga.Peh!CNN International izliyorum artık.Daha güzel =).