Pazartesi, Ağustos 25, 2008

Yeni Asır TV

Dün gece TSYD İzmir şubesinin organize ettiği turnuvanın final maçını izledim. Bucaspor ve Manisaspor karşılaştı finalde. Maçı yayınlayan kanal ise Yeni Asır TV. Uydudan frekans ayarı yapıp, kanalı buldum ve koltuğa gömüldüm..Maç için her şey hazırdı. Ne var ki Yeni Asır Tv hazır değilmiş.

Maçı anlatan eleman futbolcuların isimlerini tam bilmiyor, çoğu zaman da oyuncuları karıştırıyor. Manisaspor'un golünü önce Borbiconi attı diye anlattı bize..10 dakika sonra, "Pardon..Hüseyin atmış" dedi. İnsan gülmeden edemiyor. Yorumcu arkadaş da komediydi. Peder bey tanıyormuş yorumcuyu. Kendisi hakkında detaylı bilgi verdi ama unuttum şu an ismini. Manisaspor kornerden bir gol buldu. Bunu yakalamak bir yönetmen için zor olmasa gerek. Devre bitti, golün tekrarının yayınlamadılar.

Gerçi daha sonra Bucaspor'un beraberlik golünü 10 kez tekrardan verdiler. Acep Manisaspor'a üvey evlat muamelesi mi yapıyorlar, diye düşünmedim değil. Yine de çok kötü bir yayın yaptı Yeni Aslır Tv.

Kupayı Bucaspor aldı penaltılarla..Onu da unutmadan söyleyeyim.. Maçın sıkıcı geçeceği belliydi ama vakit öldürmek bizimkisi bi nevi..E tabi bi de, kan çekiyor..Manisaspor ne de olsa..

Neyse ki, gece Real Madrid-Valencia maçı vardı da, futbol gördük..Geceyi kârlı kapattık

3 comments:

Blogspor dedi ki...

E be Ortega İnter-Roma maçını izlemez mi insan? =).

efecantekin dedi ki...

Yeni Asır değil, Yalan Asır'dır kendileri. KArşıyaka maçlarının saaatlerini hep 2 saat geç yazarlar, içerdeki maçı deplasmanda yazarlar, sürekli haciz haberi yaparlar. Yüszülerdir, yüzsüz oldukları kadar da terbiyesizlerdir. Yaptıkları her işte başarısız olmuşlardır. Karşıyaka maçında "Sarı-kırmızılı takım" ismiyla 90 dakika boyunca Karşıyaka'dan bahsetmişlerdir. Günlerce onlar hakkında durmadan yazarım ama gerek yok. Basiretsiz insanlar topluluğu sonuçta...

Ortega dedi ki...

O maça da baktım arada, ama sarmadı..Ne yalan söyleyeyim.