Pazartesi, Ağustos 18, 2008

Davulun Sesi Konya'dan İnsana Hoş Gelir

Sürekli tribündeki taraftar gruplarının eleştirilerini, yorumlarını, bildirilerini bloga atıyorum. Bi de karşı fikirden birini dinyelim bakalım, o ne diyor?

Konya'da yaşayan bir Fenerbahçeli olduğunu söyleyen, "gizliozne42" rumuzlu kişinin son gelişmeler üzerine yaptığı yorum. Ben altına yorum yapmayacağım. Zaten ne düşündüğümüz biliniyordur. En kötü ihtimal, yazının tepesindeki başlıktan anlayabilirsiniz bakış açımı.

Bi de dip not olsun. Bu ve benzeri tepkileri haklı bulan okuyucuların, neden böyle düşündüklerini sebepleriyle açıklamalarından hoşnut kalacağımı belirteyim. Kalemine güvenenler, yazı da gönderebilir. Buraya koyar, gerekirse üzerine tartışırız..

Konya'dan yazan gizliozne42'nin yorumu..

"Her sezon başı‚ ortası‚ gelen her sportif başarıda‚ çocuklarımın‚ eşimin doğum gününde Fenerium´a koşar lisanslı ürünü alırım. Aziz Başkan´dan önce ben bu kadar takımıma (Lisanslı ürün alma yönünden) sahip çıkmıyordum. Bunu sağlayan Aziz Yıldırım olmuştur. Şimdi takımıma yapılan her transferde benim de katkımın olduğunu biliyorum. Üstelik ta Konya´dan.Fenerbahçem buraya geldiği her maçta hemşerilerimin hain ilan etmelerine aldırış etmeden (Geçen sene hariç) deplasman tarafından maç biletimi alırım. Üstelik 2 sene önce Antu gibi bir aile keşfettim. Burada taraftarlar bir araya geldik‚ dertleştik‚ üzüldük‚ sevindik‚ Hep destek tam destek dedik.
Ama şimdi ne oldu‚ bir kaç taraftar grubu sanki rest çekti.Takımın başarısız olmasını bekliyorlar.Aziz Başkan´ı istifaya davet edeceklerinden bahsediyorlar.

Konya'dan bağırıyorum..Büyük başkan çok yaşa..
Fenerbahçe taraftarı birkaç kişi değildir..
Fenerbahçe bütün Türkiye'dir..
"

6 comments:

Adsız dedi ki...

- "A.Y" beni sebepsiz yere dövse gıkımı çıkarmam - diyebilecek kadar kişiliğinden ödün vermiş insanlarda var mesela...

Yazık, çok yazık.

Adsız dedi ki...

- "A.Y" beni sebepsiz yere dövse gıkımı çıkarmam - diyebilecek kadar kişiliğinden ödün vermiş insanlarda var mesela...

Yazık, çok yazık.

Adsız dedi ki...

http://www.3puan.net/2008/08/fenerbahenin-son-10-yl.html

st dedi ki...

Daha fenası şu. Fenerbahçe tribünleri yani İstanbul'daki maçlarda yerlerini alan kişilerden ne yazık ki bir çoğu da böyle düşünüyor. Tabi bu şahıslara taraftar demiyoruz, seyirci diyoruz. Kafayı takmışlar lisanslı ürüne. Adam diyor ki kulübüme sahip çıkmıyordum bu kadar. Lisanslı ürün almak, kulübe sahip çıkmak olmuş. Beyinlere nasıl kazıdılarsa bunu başarmışlar. Bir forma aldım, kulübüme sahip çıktım. Hadi ya?Hayatlarında kaç defa takımları için yağmur-kar-sıcak demeden yollar geride bıraktılar? Kaç defa ? Bu sorular arttırılabilir. Ancak bu hastalıklı zihniyet yayılıyor. Bizim başkan da yapabilse yapar bunu. Ama allahtan beceriksiz. Birkaç sene önce bir panelde sormuştu Demirören. Üstünüzde neden eski formalar var diye.Adamın tek derdi üstümüzdeki eski formalar olmuş. Cola Turka'ya olan tepkiyi daha algılamıyor ki. Böyle başkanlar olduğu sürece bu tribünler daha çok sıkıntılar yaşar.

Blogspor dedi ki...

Fenerbahçe bütün Türkiye'dir.Daha üstüne kimse yorum yapmasın!

murarty dedi ki...

Taraftar grupları,bildiriler yayınlayarak oluşturdukları birlikteliği;stadta uygulayabilseler keşke..Ne güzel olur ,değil mi?