Çarşamba, Ağustos 20, 2008

Batman

are you player?
are you big player?
oooo..mateja kezman...

Fotoğrafların üzerinde biraz oynadım ki, Kezman'a olan sempati biraz artsın diye (şaka tabii ki, öylesine yaptım..) Kim ne derse desin, seviyorum bu adamı..Çok hatası olmuştur, boş kaleye gol kaçırıp, tribünde bizi dellendirmiştir ama ben onu hep güzel şeylerle hatırlayacağım..

İnönü'de attığı aşırtma golüyle hatırlayacağım misal. Onun sayesinde Eski Açık'ta mutlu bir gece yaşamıştık..Dönüşte vapurda makara üstüne krem şanti gibiydi..

Gidişi her iki taraf için de hayırlı olmuştur. Benim şimdi en büyük korkum ise, Güiza'nın performansıyla Kezman'ı aratma ihtimali. Peşin hükümlü olmak istemem ama henüz Güiza'nın artısını görebilmiş değilim. Umarım benim futbol bilgim kısıtıldır ve bunu göremiyorumdur..

güle güle Batman..yolun açık olsun

5 comments:

Blogspor dedi ki...

Güle güle Batman.Seni asla unutmayacağız.You are big player...

Ömer dedi ki...

çetnik kezman der bombayı bırakırım.

Ortega dedi ki...

Bloglar arası gerilim çıkartma lan..Milllet zaten gerilecek olay arıyor..

gerilim olur musun, Ömer?
:)

Adsız dedi ki...

guiza ya sabret biraz be bilader

selaminko dedi ki...

ben ortega'ya katılıyorum. bence fb kezman'ı arayacak. Semih varken aynı tarzda oyuncu almak bence hatalı.