Perşembe, Haziran 05, 2008

Biraz Ara


Milli Takım, Euro 2008 finallerindeki ilk maçına cumartesi akşamı çıkarken, benim finallerim ise pazartesi günü başlayacak..

Öğrencilik yıllarımın son demleri olması için dua ettiğim şu günlerde, umarım bunlar son finallerim olur.. ve bir terslik olmadan mezun olurum..

Her vize, final döneminde olduğu gibi, nefesi kuvvetli olanlardan dua beklemekteyiz, başarı dilekleri için de şimdiden sağolun varolun diyorum..

Not: Bi de anket koyduk sağ üst köşede..haberiniz olsun..

21 comments:

Blogspor dedi ki...

Dualarımız seninle başarılar...

Adsız dedi ki...

başarılar. inşallah mukavva olursun.

forza pascal chimbonda

Protanopia dedi ki...

Ayni anketten iki tane koymussunuz. Haberiniz olsun.

alperensaylar dedi ki...

allah yardımcın olsun.

pascal dedi ki...

Allah yardımcın olsun kardeşim.bu arada açık açık söyliim ankette servete oy verdim abi.ondan daha iyisi gelmedi gelmeyecek.galatasarayı şampiyon yapan adam kendisi...forza servet

karamazov dedi ki...

Başarılar dilerim, bende finallerle boğuşuyorum bu aralar.

Bu arada resime video diye tıkladım, biliyorum yalnız değilim. :)

Ömer dedi ki...

Allah yardimcin olsun ama kardes tavsiyesi, forumlari da birak :))
*
Ibrahim Kas yazisini yazmadin ya,harbi kirildim,bilesin..

peralta dedi ki...

basarilar, okulun bitmesi insanı inanılmaz rahatlatıyor. hele istemeye istemeye okunuyorsa o bölüm... umarım bu rahatlığı hissedersin.. kolay gelsin..

Flying Dutchman dedi ki...

Shakespeare'den çıkmaz yalnız, önceki vizede sordular, çalışma oralara

Unknown dedi ki...

Allah yardımcın olsun.
bol şans

B. dedi ki...

umarım son finallerin olur
benimde ilk sınıf sorunsuz biter inş. :/

Mucoid dedi ki...

Allah yar ve yardımcın olsun..Başarılar..=)

(not:sürekli takip ettiğim blogların ara vermesini hiç doğru bulmuyorum..=))

ozdal aydemir dedi ki...

Ne demişler.. No Pain No Gain..
Ben şubatta bitirdim..sana da kolay gelsin.. Bu arada resim video değilmiş:D

Beercholic dedi ki...

başarılar, dualarım seninle..

Telif Hakkı dedi ki...

başarılar

Adsız dedi ki...

hoca basarilar ama ayip oluyor haa, hani acetoda kapandi bir seninki bir kale arkasi birde romanista kaldi e sizde yazmazsaniz ne okuyacaz biz? ilk mac yorumunu bekliyoruz.

kartalsafa dedi ki...

Allah yardımcın olsun hafız.

biggins dedi ki...

Allah yardımcın olsun. Başarılar..

Unknown dedi ki...

başarılar kardeşim..
yanındayım nasılsa..her türlü blog gibi adamsın..sorun yok benim için..

Taylanov dedi ki...

Başarılar genç.

muhder dedi ki...

geçer bu final haftası da geçer umarım iyi geçer