Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Sinanenginoloji #2

Maraton.com.tr: "Mehmet Topuz için teklif edilen bir 12 milyon euro var. bu konuda ne diyorsunuz?"
Sinan Engin: "Bizim başkanın sağı solu belli olmaz.Gece canı sıkılır, sabah alır.."
Maraton.com.tr: "Fiyat normal mi size göre?"
Sinan Engin: "Rakam biraz yüksek ama dediğim gibi başkanın sağı solu belli olmaz.."

***

Altına yorum yapacaktım, vazgeçtim.. Ekşi Sözlük'ten starfreedom çok güzel yazmış, onu alıntılamalı buraya..

"başkanın sağı solu belli olmaz" ne demek ya? oyun mu oynuyoruz burada?fm mi bu? demirören'in her canı sıkıldığında bir oyuncu mu alacağız biz? ne lan bu? çay bahçesi mi yönetiyorsunuz? gece moraliniz bozulunca, yeni semaver mi alıyorsunuz? deliriyorum mütemadiyen."


Eski bir yazı:
Sinan Engin : Her takıma lazım(!)

1 comments:

Ortega dedi ki...

Son gelen 3 yorumu nasıl becerdimse artık yayımlamak yerine, reddetmeyi seçmişim.. O esnada bir rapor hazırladığımdan olsa gerek. Bu 3 arkadaştan da özür diliyorum. Geri almayı denedim ama beceremedim. En iyisi, gelen yorumları buraya aktarmak dedim.. Tekrardan özür diliyorum..

Aşağıdaki yorum bu yazı için yapılmıştır..

bir de utanmadan "taraftarın bu takımda görmek istemediği oyuncular var, onları göndereceğiz" demiş geçenlerde. ulan bu taraftarın bu takımda görmek istemediği insanlar listesi yapılsa orangutan başkanla 1.lik için yarışırsınız, dalga mı geçiyorsun yahu?

voodoo girl