Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Kalabalığa Gelemem Aga

“I’m not a big city man, I need my retreat,
that’s why I’m often in Germany"

Böyle demiş Arsenalli Alexander Hleb, The Sun'ın haberine inanacak olursak tabii. Arsenal'e gelmeden önce Stuttgart'ta oynuyordu, arkadaşlarının da orda olması sebebiyle, kendini orada daha rahat hissediyormuş. Londra'yı ise fazla gürültülü bulmakta Hleb. Kalabalık ortamlara gelemem diye açıklıyor bu durumu..

Arsenal, Şampiyonlar ligi maçı için Milano'dayken, Hleb'in İnter'li yetkililerle transfer görüşmesi yaptığı iddia edilmiş, Arsenal menajeri Arsene Wenger de bu illegal görüşmeden haberdar olduğunu bellirtmişti..

Şu aşamada transfere en yakın takım İnter gibi gözükmekte ama diğer transfer haberlerine bakacak olursak, Real Madrid ve Barcelona da pusuya yatmış durumdalar.

Milano'ya gitmedim, nasıl bir yerdir bilmem..Bilen varsa, sormak isterim; Londra'ya göre nasıl bir yerdir? Hleb rahat edebilir mi orada?

1 comments:

Ortega dedi ki...

Son gelen 3 yorumu nasıl becerdimse artık yayımlamak yerine, reddetmeyi seçmişim.. O esnada bir rapor hazırladığımdan olsa gerek. Bu 3 arkadaştan da özür diliyorum. Geri almayı denedim ama beceremedim. En iyisi, gelen yorumları buraya aktarmak dedim.. Tekrardan özür diliyorum..

Aşağıdaki yorum bu yazı için yapılmıştır..

Daima Sisli, puslu, yasli insanlarin sokaklarda ehim ehim yurudugu, zamanin sanki hic akmadigi bi sehir. Davulun sesi uzaktan hos gelir, Milano milanoysa sehrin sahaneliginden degil, icinde ihtiva ettigi degerlerden. Londrayla kiyaslanamaz bile.

Riggs