Perşembe, Mayıs 29, 2008

Mehmet Yıldız Neden Yok?

Milli Takım kadrosunda "O niye yok? şu niye yok?" dediğinizde, sen bir alternatif söyle şeklinde cevaplar verilir. Hadi sen, ben bu işten anlamıyoruz, antrenörlük neyimize diyelim. Colin Kazım ve Gökdeniz kadroda varken, Mehmet Topuz neden yok? diye sormak makuldur bence ama hadi geçelim bunu şimdi. Feldkamp'a kulak verelim.

Kalli de Mehmet Yıldız'ın kadroda niye olmadığına şaşırdığını söylemiş. Kendine göre de haklı sebepleri var..Aşağıda görebilirsiniz. Şu anki mevcut kadromuzdaki forvetlere bakıyorum, rakip defansı yoracak, o amiyane tabirle ısıracak türden biri yok ne yazık ki..Umarım eksikliğini hissetmeyiz..

Son olarak kadrodan çıkarılan 3 isim konusunda karavana yaptığımı belirteyim..Benim tahminim Ayhan, Kazım ve Mevlüt idi..

***

Feldkamp:"Sezon boyunca takımına en faydalı olan, 14 gol atan ve bana göre Türkiye'nin en iyi hücuma dönük futbolcusu kadroda olmalıydı. Mehmet'in Avrupa Şampiyonası için milli takım kadrosuna girme konusunda başka ne yapması gerekirdi?... Fransa liginden çağrılan Mevlüt, ya da Rusya liginden çağrılan başka bir futbolcudan birkaç adım daha önde değil mi idi?... Hatta Fenerbahçe'de hep yedek kalan Semih'ten bile daha iyi bir tercih olmaz mı idi?... Umarım Türkiye Milli Takımı 2008 Avrupa Şampiyonası finallerinde Mehmet Yıldız'ı Türkiye'de unutmanın faturasını ağır ödemez."

1 comments:

Adsız dedi ki...

kalli çok doğru buyurmuş. mehmet olsa çok fark yaratabilirdi şu takım içersinde. özellikle de şu sistemde.