Perşembe, Mayıs 29, 2008

Tema ve E-Posta Değişikliği

Eskisi gayet hoştu tabii, gözü yormuyordu ama artık bir değişiklik yapayım istedim.. İlk başta yadırganabilir, beğenilmeyebilir. Doğaldır. Alışamayız yeniliklere hemen. Bu arada, hala üzerinde oynuyorum temanın. Henüz istediğim şeyleri yapabilmiş değilim. Güncelleyemedim misali linkleri. Eskiler uçup gitti, teknolojiden anlamadığımız için, yedeklemeyi de akıl edemedik. Sağdan soldan topluyorum tabir-i caizse.. Birkaç güne kalmaz, şablonu oturturuz umarım.

Aklıma gelmişken, tema değişikliği konusunda bana yardımcı olan Murat kardeşime teşekkür ederim..

Ve bir diğer değişiklikte e-posta adresimde oldu. Şu sağ tarafta "Hayatın anlamı" fotoğrafının altında gördüğünüz tıklanılabilir şeyden yeni e-mail adresime ulaşabilirsiniz..

Şimdilik bu kadar
el burrito

12 comments:

efecantekin dedi ki...

butonlardaki yeşil-kırmızı olayı güzel olmuş =))
tema da iyi işte =))

kutay dedi ki...

sayfayı ilk açtığımda yanlış yere mi geldik ulan oldum. hayırlı olsun. içeriktir mühim olan, o da fazlasıyla zengin.

Mucoid dedi ki...

ilginç, değişik vede güzel olmuş..
daha alışamadık tabi ama alışırız yakın zamanda..

yeniliklerin devam etmesi dileğiyle..=)

Beercholic dedi ki...

her zaman sade yi severim, bana göre eskisi daha güzeldi, ama senin blogun senin tercihini hayırlı olsun :D

Adsız dedi ki...

O degıl de arka plan tek renk olsa ya da sabit dursa daha iyi olur sanki. Tabii ki bence.

Murat Özkan

İlker Yılmaz dedi ki...

bence güzel olmuş. yazı karakteri çok hoş duruyor. bu arada murat özkan'a katılıyorum. arka plan alengirli yerine sade olsa daha güzel olur. tabi bu benim nacizane fikrim. blog sizin.

Ortega dedi ki...

Blog bizim ama her türlü fikre açığız tabii ki..

Adsız dedi ki...

gayet şık olmuş. arka plan biraz alengirli ama gözleri de yormuyo gibi geldi bana

Adsız dedi ki...

Arka planin "alengirligi" konusunda ittifak var gibi. Bu "alengir" de guzel kelimeymis be :)

Murat Özkan

NYG dedi ki...

el-leziz

Adsız dedi ki...

ilk başta hemen sallamayayım dedim. hani bu tema da belki tarkan'ın şarkıları gibi bir şeydir, demlenir filan diye geçirdim içimden.

ama şimdi haykırmak istiyorum: ne gerek vardı lan?

FORZA PASCAL CHİMBONDA

Ortega dedi ki...

Tebdil-i temada ferahlık vardır :)