Pazar, Mayıs 25, 2008

Ivan Vischnewski

Adını yazarken zorlanırdım hep -ki belki hala yanlış yazıyor olabilirim- telaffuz ederkense hiç muvaffak olamamışımdır.. Biz küçükken futbolcu kartları vardı.Onlar sayesinde hatırlarım onu. Bir Galatasaray maçında gole giden bir topu çizgi üzerinden rövaşatayla çıkardığı ve akabinde sakatlandığını rivayet edilir.Bizden sonra Sarıyer'de oynamıştır.. Vefat haberi memlekete gazeteler vasıtasıyla ulaşır..Hayal meyal hatırlasam da onu..üzülürüm bu ölüm haberine. Fenerbahçe'de oynamış 2 Rus oyuncudan biridir..Yanlışım varsa, düzeltin..

5 comments:

dinipro dedi ki...

Çıkardığı o topu hayal meyal de olsa hatırlıyorum . Yine geriden gelip kazandığımız G.saray maçlarından biri olması lazım (2-0'dan 3-2 C.başkanlığı kupası olabilir emin değilim) .

Vefat haberine çok üzülmüştüm . Ne diyeyim toprağı bol olsun .

Adsız dedi ki...

O pozisyonu çok iyi hatırlıyorum bende.Vişnevski gitti Jacolsevic geldi Jacolsevic gitti Soczynski geldi FB defansının göbeğine 90-92 yılları arasında .

Adsız dedi ki...

dinipro doğru yazmış maçı. ilyas tüfekçi topu şandellediğinde Vişnevski ekranda bile yoktu ama fizik kurallarını altüst ederek çıkardı o topu.
Allah gani gani rahmet eylesin. Namazı kılınabilseydi, her Fenerli helal ederdi hakkını herhalde.
Nur içinde yatsın.

shenem dedi ki...

umm..bak ben bunu bilmiyordum,tanışmış olduk.google'dan baktım sonra

venüs31 dedi ki...

ben o zamanlar cocuktum ama yine dün gibi hatirliyorum . 2 - 1 maglup durumdayken sanirsam sutu ceken gs li arifti top tam aglara gececekken gercekten mukemmel bir rövesatayla topu cizgiden almisti . ölüm haberini cok sonradan ögrendim Allah rahmet etsin ...