Perşembe, Nisan 24, 2008

Barceolna 0 Man.Utd 0

Ne yalan söyleyeyim; bu iki takımı da pek sevmiyorum. Maç esnasında garip duygular içerisindeydim ama Barça'yı daha az sevdiğimden United kazansa mutlu olabilirdim tabii. Maç öncesi United bu işi 10dk.da bitirir diye düşünmekteydim. Gerçi Ronaldo o penaltıyı kaçırmasaydı, tahminimiz tutardı belki..Lakin o dakikadan sonra yalan oldu Kırmızı Şeytanlar. Barça'nın hakkını vermek lazım.Her ne kadar gol atmakta muvaffak olamasalar dahi, United'ı sahasına hapsettiler. Ben yine de Fergie'nin bu skordan memnun olduğuna inanıyorum. Barça'nın turu orada geçme şansı oldukça düşük..

Hem United'ı, hem Barça'yı seven Derda kişisi maçı hangi duygularla izledi acep?

1 comments:

NYG dedi ki...

aynı ülkeden iki takımın final oynaması fikri çok itici gelmiştir bana hep. diğer eşleşme de ingiliz garanti olduğundan, bu eşleşmeden barca'yı istiyorum finale.