Perşembe, Nisan 24, 2008

Mimlenmişiz Yine

Yine bir mim vakasıyla karşı karşıyayız. Bu sefer Vincenzo mimlemiş. Aslında bu mimlenme hadisesinden sıkılmaya başlamıştım ama bu sefer mevzu kitaplar olunca, ben de yapayım istedim..Bölüm İngiliz Edebiyatı üzerine olunca insan ister istemez okuyor bir şeyler ama ben ders dışı okuduklarımdan bahsedeyim en iyisi..Yoksa vizeden bir gece önce birçok romanın Türkçesini sabahtan akşama kadar okuyup bitirmişliğimiz var. Rapbitt şahidimdir..

En çabuk biten
: John Steinbeck-Fareler ve İnsanlar (1 saat/145 sayfa)
Hayal kırıklığı : Ayşe Kulin-Sevdalinka
En akıcı siyasi kitap Mustafa Armağan-Abdlhamit'in Kurtlarla Dansı
Sonunu doğru tahmin ettiğim kitap: Paulo Coelho-Simyacı
Aynı şeyleri bin defa söyleyen: Şu an aklıma gelen bir isim yok..
Başlayıp bitiremediğim: Yok diye hatırlıyorum..
Beklemede: Turgenyev-Rudin
Son okuduğum:Turgenyev-Babalar ve Oğullar (Biraz geç oldu farkındayım)
Okuduğum: Mehmet Ali Büyükkara-Kabe'nin İşgal Tarihi
Okuyacağım: Oğuz Gören-Bir Yeşilçam Masalı (Türk Sinemasında Yönetmen Olmak)

Ben de, şayet beni kaale alırlarsa, Pudra, NYG ve Dardanos'u mimliyorum..Beklemedeyiz..

2 comments:

NYG dedi ki...

kaale almak ne demek efendim:

http://cizgisiz.blogspot.com/2008/04/kitap-mimi.html

teşekkürler...

maria lopez garcia dedi ki...

aynı şeyleri bin defa söyleyen:
çok sevsem ve ana fikir olaak dogru bulsam da ayn rand

kendini tekrar olarak algıladıgımda ise yuzde yuz sunay akın

:)