nihat doğan 90larda varmış demek hımm
O şarkının bomba versiyonu "tenekeci bok ye"dir...Hatta asıl bomba yazdığım kızın ablasının bana "fırat sen karabaciboke"yi biliyor musun demesi, ardından da benim "hüüü" deyişimdir.
Yorum Gönder
En son 2018'de Fenerbahçe'de bir şeylerin değişeceğine, eski düzenin yok olacağına inanarak bir yazı karalamışım. Ali Koç'tan n...
2 yorum:
nihat doğan 90larda varmış demek hımm
O şarkının bomba versiyonu "tenekeci bok ye"dir...
Hatta asıl bomba yazdığım kızın ablasının bana "fırat sen karabaciboke"yi biliyor musun demesi, ardından da benim "hüüü" deyişimdir.
Yorum Gönder