Pazartesi, Nisan 14, 2008

90'ların Akla Zarar Şarkıları (Part-1)

Videoyu YouTube'a atan arkadaş, Akla Zarar Şarkılar demiş, biz de başlığa takla attırmayalım ama bu şarkılar arasında hala dinlemekten keyif aldıklarım var. Dalga amaçlı söylemiyorum.Misal Asya'nın Vallahi Öptürmem parçasını duyar duymaz mırıldanmaya başladım. Gerçi her mırıldandığım şarkı güzel değildir elbet ama Çelik'in Ateşteyim şarkısının "dongi dongili" o saçma sapan şarkısına göre daha hoş olduğunu fark ettim misal. Rüya Ersavcı'nın İstemiyorum Baba şarkısı çocukluğuma doğru astral bir seyahate çıkmama vesile oldu..

Oya-Bora'nın şarkısında "Minderi kendinden yaylı" sözünü o yaşlarda anlamazdım misal..çocukluğun güzel yanı da bu sanırım. Her şeyi kendince yorumluyorsun, eğrisini doğrusunu önemsemiyorsun..Bir başka çocukluk sanrısı da Michael Jackson'ın şarkısındaki "eni veci vokke" vakasıdır benim adıma..En meşhurudur hatta.

Barbaros Hayrettin gerçeği için diyecek söz bulamıyorum..90'ların akla zarar şarkıları..Hay ananı niyolay ye ye diye bitireyim..Sırada 2.bölüm var..


2 comments:

pudra dedi ki...

nihat doğan 90larda varmış demek hımm

Flying Dutchman dedi ki...

O şarkının bomba versiyonu "tenekeci bok ye"dir...

Hatta asıl bomba yazdığım kızın ablasının bana "fırat sen karabaciboke"yi biliyor musun demesi, ardından da benim "hüüü" deyişimdir.