Cumartesi, Ocak 05, 2008

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #5

"B çok önemli bir harftir. B olmasa, Bülent'e Ülent, Bursa'ya Ursa derdik"
(Mahmut Tuncer)

***


* Biri, İstiklal'deki simitçiye (Fransız konsolosluğu önündeki hani) yanlışını söylesin:"Tarihi Tophane Simidi" değil abi, doğrusu, " Tarihi Tophane Simiti" olacak desin. Yapın bunu, nolur(ben söylemek istemiyorum, feci olaylar olabilir)

* Ne kadar yorgun olursam olayım, ne kadar uykusuz olursam olayım, köprüden geçerken, o can sıkıcı trafiğe, otobüsteki ağır kokuya rağmen, o muhteşem boğaz manzarısını seyretmek var ya.. hakikaten o duyguyu tarif edemiyorum işte, yaşamak gerek.. Bu arada, ne kadar çok virgül kullandım yahu.

* Fallare fallentum non est fraus (aldatanı aldatmak, aldatma değildir/Latince)

* Uzun süredir bir fırsatını bulsam da özel bir şeyler konuşsak diye çabaladığım kız, okul koridorunun bir ucunda görünse, bense o garip heyecan ve sıkıntıyla birlikte farkında olmadan ortamın kokusunu biraz değiştirmiş olsam.. ve kız kendinden beklenmeyecek derecede hızlı bir şekilde yürüyüp, yanıma gelse..yaklaştıkça yüzündeki tebessüm yerini ekşiyen surat ifadesine bıraksa.. off Allah'ım ne beter bir şeymiş... Çok şükür başıma gelmedi ama bunun benzerini anlatan bir arkadaşım var. Kendimi bir an onun yerine koymaya çalıştım, siz de bu özel ana tanıklık ettiniz.

* 129T 'yi kim düşündüyse, koca bir alkış istiyorum..

* Memlektte ne kadar çok sigara içildiğini dün akşam bir kez daha anladım. Taksim Mis1o'daydık dün akşam ve oldukça kalabalıktık..ardı ardına içilen sigaralar ve habire öksüren ben. Ulan yakında beni de soğutacaklar sigaradan. Hayır, otlakçılık yapamayacağım, ondan korkuyorum.

* Her türlü "Tribünde Sinyalcilik, Manitacılık, Çapkınlık" dersi verilir.. ücret pazarlığa tabiidir..

* Artık hayatımdan çıksan diyorum Feysbuk.. finallere ne kaldı şurada..2 gün lan!

*Vizelerim çok iyi geçti (maşallah).. sıra geldi onları anlamlı kılmaya. Finallerde komple iletişime kapalı olmayı arzularım ama her zaman bir fırsatını bulup nete girerim..ama bu kez paso ders çalışacağım (kendime yalan söylemeye bayılıyorum)

* Fazıl Say için yaptığım yorumları bazıları yanlış anlamış sanırım. Benim düşüncem "s.tirsin gitsin" yönünde değildi, ayrıca Akp sempatizanı da değilim. Demek istediğim şuydu, sanatçı muhaliftir ama kolpa olmamalı. Şayet bir şeylerin savaşını veriyorsa, uğrunda öleceği değerleri olduğunu unutmamalı. Bir yere kadar mücadele et, ee olmadı ondan sonra "kaçıyorum ben abi" diyerekten döneklik yapmamalı. Fazıl Say, kendisini sevmesem de, bu ülkede kalmalı, neyin mücadelesini veriyorsa, onu yapmaya devam etmeli.. Şimdi daha açıklayıcı oldu, umarım?

* Sefa Reis ile Ümit Özat (Büyük Kaptan) kardeş mi? Şaka bir yana, çok benziyorlar hakikaten..

* İyi ki Fenerbahçeliyim..

***

"Hiç ellerin taşı bana değmez, ille dostun gülü yaralar beni "
(Pir Sultan Abdal)

7 comments:

Geronimo dedi ki...

sigara içmediğim için hep ayrı bir mutluluk duyan ben bile dün mis10'da 17 yılda içilebilen sigarayı ciğerlerime çektim.

o neydi yahu? gözlerden akan onca yaştan sonra , artık gözlerin akmasından tedirgin oldum.

duman avcılarını mis10'a bekliyoruz.

Detharmonic dedi ki...

Üflerim yüzüne Ortega. :)

voodoo girl dedi ki...

istanbula her gelişimde köprüden geçerken o anı her gün yaşamıyor olmanın kattığı heyecanla boğazı izlerim. sonra dolmuşta yanımda oturan insanlara bi bakarım, umurlarında değildir. işte bu olay her olduğunda "ulan ben istanbulda yaşasam her geçişimde izlerim şu manzarayı, hiç sıkılmam" diye düşünürüm. öyle insanlar da varmış demek sayın ortega, tebrikler.

pudra dedi ki...

cidden facebookta çok mu zaman geçiriyorsun?
bu çok enteresan.

pudra dedi ki...

facebook konusunda ciddi olmadığını düşünmek istiyorum:)

Ortega dedi ki...

Feysbuk'tan feyz aliyorum..

Adsız dedi ki...

bu aralar ortega'ya ulaşmanın yoludur facebook...