Cumartesi, Ocak 05, 2008

Nerede görüldüler

Uykusuz'dan Vedat Özdemiroğlu her hafta yapıyor ünlüler ve dergi çalışanları hakkında, ayrıca az önce Jade'in blogunda yaptığını gördüm. Gaza geldim, ben de yapayım bari ara sıra..

Başlıyorum;
Alex Ferguson: Google'da Hakan Şükür fotoğrafları ararken..
Ferdinand: Bira ve cips eşliğinde film izlerken...
Karamazov: Facebook/Umut Sarıkaya grubundaki karikatürleri karıştırırken..
Kartalsafa: Tren beklerken...
Laziale: Bir dahaki NBA maçına nasıl sinyal yapabilirim diye düşünürken..
Flying Dutchman: Hollanda'dan bildirirken...
Detharmonic: Kontorle kız tavlarken..
Sharbone: Otobüs şoförüne küfrederken..

2 comments:

Ömer dedi ki...

Senden elbette ogrenmem gereken seyler var :)

Detharmonic dedi ki...

Ben bunu yeni farkettim düşün o kadar çok kız tavlamışım :)))