Pazartesi, Ocak 07, 2008

Ayı ama hakkaten


Milliyet, Taksim'deki tacizi dünya izliyor manşetiyle vermiş haberi. İzler tabii. Böyle bir hayvanlık, youtube'da paylaşıma açılırsa, herkes izler. Elemanın biri "eksisozluk2" nikiyle koymuş videoyu youtube'a. Oraya konmasın demiyorum, eninde sonunda atılacaktı ve birileri izleyecekti o görüntüleri. Bu olay hakkında yazı yazmak bile istemiyorum, zira bu ayılarla aynı oksijeni tüketiyor olmak bile yeterince mide bulandırıcı.

Bu görüntüyle ilgili bir sürü yorum yapılmış ve daha yapılacaktır da ama iki tanesi var ki, onlara hayvansınız desem, hayvanlara hakaret olur. Ne denir bilemiyorum artık. Neyse, olduğu gibi akratıyorum buraya.. Buyrunuz efenim.Arkadaşın niki de "Tecavüzcüayı2000" bu arada. Seriye bağlamış, yorumları sıralamaya devam ediyormuş derler..

".... O kadar pandik yiyor, o kadar arkadan değiyorlar, hâlâ 23 Nisan çocuğu gibi neşe içinde dans ediyor. Esas o karıya tecavüz etmemek günahtır...." "Ne olacak bende çok 57 YTL var. Parasıyla değil mi? O cezanın bedeli 57 YTL ise 114 YTL peşin verip iki defa pandik atarım...."

1 comments:

pudra dedi ki...

nuri alço film müziği olan parçanın videosu altında şöyle bir yorum vardı.
''nuri alço tecavüz sahnelerinin müziği.helal abim biz de tecavüzcüyüz''

gerçi galiba hata benim mantık ve muhakeme yetisi arıyorum insanlarda eheh