Pazartesi, Ocak 07, 2008

Ne demiştiniz Sayın Mosturoğlu?

FTK / C Grubu / 2. Maç:
Kayserispor - Fenerbahçe: 0-0
***






Kayseri'de dondurucu bir hava. Futbol namına sahada hiçbir şey yok. Maç Kayserispor forvetleri ve kaleci Volkan arasında geçiyor. Tribündeki de, yedek kulübesindeki de maç bitse de, şu soğuktan kurtulsak havasında. Peki ya sahadakiler n'apsın? Bir şeyler yapmaya çabalıyorlar ama nereye kadar... Yukarıdaki kareler dünden akılda kalanlardan bir demet..

Bu arada sahaya çıkan takım kadrosuna bakıyorum ve geçtiğimiz yıl basına konuşan ve şu açıklamayı yapan Şekip Mosturoğlu geliyor aklıma. Ne demişti kendisi: "Kupa maçlarının olduğu dönemlerde de A takımımızla, ligde ve kupada temsil edilmeyen kentlerdeki takımlarla özel maçlar yapacağız". Dönüyorum, dünkü kadroya bir daha bakıyorum..

Volkan Demirel, Önder, Lugano, Edu, Roberto Carlos, Deivid, Mehmet Aurelio(Kemal dk. 86), Selçuk, Uğur(Vederson dk. 74), Ali Bilgin(Kazım dk. 74 ), Semih

Bir daha bakıyorum...bir daha..Konuşmak istiyorum, susuyorum..susuyorum, konuşmak istemiyorum..susuyorum..evet susuyorum...

4 comments:

Detharmonic dedi ki...

Yakışır.
:)

Ortega dedi ki...

Yayimlatmazdim bu yorumu normalde ama neyse dedik, tanidik dedik :)

Sevmiyorum bu tip yoneticileri..Mahmut Uslu'yu da sevmem hic.

Ömer dedi ki...

Bu tur ust kademe gorevlere gelenler nedense cenelerini tutamiyorlar.
Onlarin 3-5 saniye kendilerini tatmin icin soylediklerini yapmamasi ise binlerce insani zor durumda birakiyor ikili muhabbetlerde.

Detharmonic dedi ki...

Nedir aman Fener'e laf gelmesincilik,adamsendecilik böyle Ortega :)