Pazartesi, Ocak 07, 2008

Herkesin bir fetişi var, durur içerusunde

Didem Erol'u tanımayanınız yoktur? Nee.. var mı? Yapmayın yahu. Bugüne bugün Türkiye'nin sayılı aktrislerindendir kendisi. Hollywood'un tüm kart zamparaları peşinde. Yani biz de Didem'in yalancısıyız. Her röportajında bu abilerden ve kendisine olan sarkıntılıklardan bahsediyor. Bu da değişik bir reklam stratejisi olsa gerek.

Bu kez Tarantino almış nasibini..

"Ben ABD’deyken bir Hollywood partisine katılmıştım. Gecenin ilerleyen saatlerinde çok yoruldum ve bir kenara oturdum. Tarantino yanıma gelip ‘Neden dans etmiyorsun?’ diye sordu. Ben de uzun süre ayakta kaldığımı ve ayaklarımın ağrıdığını söyledim. Beni hemen kucağına alıp, ayak masajı yapmaya başladı. Meğer adamın ayak fetişsti olduğunu tüm dünya biliyormuş, bir ben bilmiyormuşum. Ayaklarımı görünce şeker görmüş minik çocuk gibi sevindi. İşte aşkımız bu partiyle başladı."

Dip not:Çok aradım ama ablanın daha münasip bir fotosunu bulamadım. Karşıma çıkan fotoğraflardan birini buraya atsam, kulağımı çeken bol olurdu..

2 comments:

biggins dedi ki...

hos hatun ama, bizdemi yazsak ne yapasak ?

A.Çakar dedi ki...

bu hikaye ziya'nın amerika macerasına benzemiş. ona da charlie'nin meleği farah asılmıştı çok özel bir partide.