Cumartesi, Ekim 27, 2007

Biri beni durdursun!!

Kurtarın lan beni? Feysbuk'tan çıkamaz oldum.. Hakkaten ebemi bulmaya ramak kaldı. Arkadaş, nasıl bir sitedir bu ya? Saplantı yaptım şerrefsizim... Ekşi sözlük bile yarım saat sonra bayıyor iken, nedir bu sitenin albenisi? Sarışın cillop gibi manitalar mı? Tabii ki hayır..sadece merak..Kim ne halt ediyor şu an acaba diye, isim üstüne isim giriyorum "search" hadisesinde..

İlkokulda sidikli diye dalga geçtiğin hatunun, şu an adeta "yapıtaş" moduna geçmesi, o da yetmezmiş gibi, üst düzey bir firmada yönetici asistanı olduğunu görmen..lisede sana bana yazılan bi hatunun, bugün tüm abazanların salya akatacağı kıvama gelmesi.. "Olm bu eleman uzay profesörü olur" dediğin birinin, üniversite bile okumadığını öğrenmen.. falan filan.. yakında ilkokul hocamı da bulmayı bekliyorum. Azmettim, bulacağım inşallah...

3 tane grup açtım.. Hadi biri bizim denizköy'le ilgili de, diğerleri bayağı tuttu, şaşırdım. Gerçi Laziale dediydi, tribündergi'ye yazdım, reklamı yaptım diye.. Demek oradan görüp gelen çok oldu. Grubun biri "Tribünde sinyalcilik", diğeri ise "Msn'de meşgul ayağına yatanlar.." ile ilgili..Bu arada gariptir, şu msn'le ilgili grupla ilgili sürekli mesaj alıyorum sitedekilerden. Çok güzel tespit yazmış geçen gün birisi. Kardeşim, kastırmaya gerek yok. Birbirimizi bilen insanlarız. Ben de çoğu zaman meşgul ayağına yatıyorum.. Anlaşılan; insanlar sanal alemin yalan alem olduğunun farkında değiller hala..

Son olarak, ilkouldaki hali süper olan ama bugün dudak silikonu yaptırdığını öğrendiğim hatun kişiye sitemlerimi iletiyorum.. Sen eski halinle de afet-i devrandın be güzel ablacım.. Yakıştı mı sana Angelina Jolie'cilik oynamak...

Neyse, yeter bu kadar..

2 comments:

Omar dedi ki...

Kim yapti?reklami kim yaptiii?
Omarrr yaptiii,Omar'in reklamiiii
[Ercan Taner sekliyle boyle anlatilirdi bu olay]

Vallahi feci bir olay bu feysbuk ama eglenceli..
Tribundergi'de baya bir akti feysbuk'a dogru harbi..
Allah sonumuzu hayretsin,amin.

Flying Dutchman dedi ki...

Soyadlarını hatırlayamamız sebebi ile bulamadığımız bir yığın lise-ortaokul ve üniversite aşkını da ekliyorum

bir de adı elif, burcu gibi bilinen bir isimse search kısmına bir yazıyorsun....56 sayfa...Selametle...