Salı, Temmuz 17, 2007

"Para harcamadık, mutluyuz"


Geçtiğimiz yıl kıl payı ligden düşmekten kurtulan Vestel Manisaspor, yeni sezona en garip hazırlanan takım. Neden mi? Çünkü Süper Ligin transfer yapmayan tek takımı Manisaspor..6 milyon dolar tasarruf yapmışlar bu sayede.


Bu sene ayrı bir ilgiyle takip edilmeli Manisaspor, hem de sırf bu yüzden. Kulübün kukla başkanı Haluk Çubukçu, ki biz kendisini daha çok anlamsız derecede uzattığı feer-piley konuşmalarıyla tanıyoruz, bu durumun kendileri için dezavantaj değil avantaj olduğunu belirtmiş ve utanmadan da eklemiş "Pek çok takım sezon başında uyum sorunu yaşarken, biz oturmuş, birbirini tanıyan, adaptasyon sıkıntısı olmayan bir ekiple lige başlayacağız. Bu kadro neler yapabileceğini geçen sezonun ilk yarısında aldığı sonuçlarla kanıtladı. Aynı başarıyı yine yakalayacağımıza yürekten inanıyorum". İnşallah ben yanılırım sayın Çubukçu ama ligin son durumu ve rakiplerinizin transferleri ortada. Çok iyimser yaklaşmaktasınız sanki olaya. Umarım bana bu cümlelerimi yedirirsiniz.. İnsan doğduğu yerin takımının küme düşmesini istemez, ayrıyeten Ankara'nın 4 takımının ligde olmasındansa, Manisaspor'un olması haliyle daha iyidir. Doğduğum yerin takımı diye kıyak geçmiyorum...

Bu arada transfer yapmayan dedik, ama kendine kulüp bulamadığı için ortada kalan ve Manisaspor'a geri dönen Petr Johana'yı fasulyeden sayıyoruz... Gerçi kendisi kasap topçudur, duymasın feci çift dalar..tehlikeli adam vesselam..


*nasıl da sırıtmış..canım benim!

0 comments: