Cumartesi, Mart 17, 2007

"Favorim Sergen.."



Bizim Alex Türkiye'de gördüğü en kral topçunun Sergen Yalçın olduğunu söylemiş. Aynen katılıyorum Alex de Souza'mıza. Ben de Türkiye liglerinde Sergen kadar klas bi adam görmedim. Ondan sonra sayılacak çok isim vardır ama topa onun kadar hakim olan başka bir ismi bu genç gözler görmedi. Sergen'den öncesi hakkında ahkam kesemem ama Sergen'li yıllarda açık ara önde götürür bu işi Ali Rıza Sergen Yalçın.. Bir İngiliz gazetesinde yapılan yorum: "Sergen topu 60m den kültablasına sokabilir..." Alex ise şunları demiş Sergen hakkında:

"Türkiye'de çok fazla futbolcuyu izleme imkanım olmadı, ama gördüklerim arasından beni en fazla etkileyen Sergen oldu. Mükemmel kalitede bir sol ayağa sahip. Ne yazık ki onu kariyerinin son dönemlerinde tanıdım. Türkiye'nin büyük takımlarında oynamış ama en büyük başarıyı Beşiktaş'ta yakalamıştı. Büyük futbolcuydu"

http://www.ntvspor.net/Pages/8827.ASP


0 comments: