Pazar, Eylül 21, 2014

Abi, neden eskisi gibi yazmıyorsun artık?



Eskisi gibi yazamıyorum'un bendeki sebepleri malum. Eskiden vakit çoktu. Öğrenciydim. Şimdi de vaktimi çoğunlukla hem aile hayatı hem de okul işlerine daha çok ayırıyorum.

Bir de benim dışımda cereyan eden bir durum var. O da şu; blogların yerini artık mikro blog denen twitter'ın alması. Hakikaten de daha az kelimeyle daha rahat bir ortamda fikir beyan etmek o kadar insanın işine gelen bir şey ki anlatamam, yazamam, twitter'da yaşatırım.

Mesele budur. Ha, ara sıra yazma isteği doğuyor buraya da. Hep aklımda yani.

Tembellik...

Not: Bir de geçici süreliğine yalnız kaldım. Benim hatuna bir tayin hakkı daha verildi. Manisa Akhisar'a çıktı tayini. Çok mutluyuz. Doğduğumuz yere (Manisa'ya) bu kadar yaklaşmak (yarım saat kadar) müthiş bir duygu. Bana kalansa sabır artık. Yarı dönem Trabzon'da yalnız bir diaspora Fenerlisi olarak yaşamak. 

0 comments: