Cumartesi, Kasım 03, 2012

6

Buraları iyice boşladığımı fark ettim. Bu da çoğu blogcunun klişe cümlesidir. Blogu uzun süredir güncellemeyen blog yazarı bu cümleyle durumu anlatmalıdır. Daha önce birkaç kez yazmıştım bunu. Bir kez daha yazayım, sorun olmaz ondan.

2006'nın ekim ayında Ariel Ortega bloga bir şeyler karalamaya başladım. 6 yılı doldurduk. Yaklaşık 2 yıldır hem özel hayatımdaki gelişmeler hem de iş hayatımdaki değişiklik nedeniyle kendime dair çok karalayamadım buraya. Futbol konusunda da şu malum 3 Temmuz süreci nedeniyle öyle çok heves edip yazdığım olmadı. Sıkıldım muhabbetlerden.

Ara sıra "ya bloga bir şeyler karalayayım" desem de kendime üzerimdeki tembelliği bir türlü atamadım. Umarım tekrardan belirli bir tempoyla yazmaya devam edebilirim.

"Neden 6 hocam?"


0 comments: